Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

milieuzonne rotterdam opgeheven

milieuzonne rotterdam opgeheven  heeft 20.000000 gekost ... nu weggegooid geld
nu de andere steden nog!!!
dank u wel overheid!!!!!

Comments

•  Helaas gaat dit niet gebeuren.

Kijk in de randstad  kom ik eigenlijk nooit, zolang ze geen milieu zone maken van het platteland, haal ik mijn schouders maar op.

die milieu freaks kom ik niet nooit tegen op een stil weggetje op het platteland wel hardwerkende boeren

Maar neem nu bijvoorbeeld Antwerpen

Daar hebben ze in ongeveer 2 jaar 25 miljoen euro mee opgehaald.dat geld hebben ze uitgegeven voor het systeem het onderhoud ervan, en de gemeente kas natuurlijk niet te vergeten.

Als je buitenlander bent en op bezoek in Antwerpen en je hebt een auto met euro 6 en je hebt je niet geregisteerd op lez antwerpen dan krijg je gewoon een boete en 9 op de 10 betalen die gewoon en voelen zich genomen.

Het is gewone legale staatsstraatroverij.

Begin vorig jaar reed ik met mijn oud dieseltje euro 2 per ongeluk door de lez in antwerpen en ik kreeg een gas boete van 150 euro.

Ik gebeld natuurlijk want als je 150 euro van mij wilt hebben dan moet je daar wel iets voor doen.

Het nivo wat je dan aan de telefoon krijgt zegt dan al alles.

Foto opgevraagd, toen nog eens gebeld. Weer mezelf geïrriteerd, en toen met behulp met Niek een brief geschreven.

En daarna  NOOIT MEER IETS VAN GEHOORD.

Maar zolang iedereen zomaar betaald gebeurd er nooit iets.

Peerke  

• NiekNiek Super Moderator
    FTS
  • Wat is de reden dat de milieuzone is opgeheven?
  • udoudo Super Moderator
    En wat stond er in die brief?
  • udoudo Super Moderator
    En natuurlijk: Hoera!!!
  • Ik schrijf altijd mijn brieven  naar zulke overheids instellingen  in een nogal onduidelijk handschrift.

Dus ik heb geen kopie

Niek heeft eigenlijk mijn brief voorgekouwd, vraag het hem

Peerke
  • NiekNiek Super Moderator
    En die kan het ook niet meer vinden
  • er is nieuws uit het zuiden

de borden van de Lage emissie te Antwerpen staan niet in de Belgische wegencode.

Een belg heeft daar een rechtzaak daar over gewonnen.

Peerke

• wodanwodan Super Moderator
    Fout, dat was het niet, het was zo dat je wel de LEZ in moest rijden, omdat het te laat was aangeduid via een bepaalde route... die er nog steeds is, want er werd niets aangepast.
Sign In or Register to comment.