Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

gek prik probleem

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik bang ben van stroom en in brabant zeggen wij daar prik tegen .

Ik moet ook eerlijk toegeven, ik heb daar weinig verstand van

Nu heb ik een kennis en die rijd met de eerste generatie Mercedes vito rond en gelukkig gene cdi maar gewoon eentje met een lijn pomp van bosch.

Nu doe iets heel erg voor als hij rijd en zijn auto is op normale bedrijfstemperatuur gekomen en zet een stroomverbruiker aan zoals zijn licht of de aanjager dan gaat de temperatuur meter 30 graden omhoog, hij gaat bijna tot 120 graden ,zet hij die verbruiker  uit dan gaat hij weer naar beneden, naar de normale temperatuur

Koelvloeistof lampje gaat niet aan.

Er zit genoeg water in want in koelvloeistof daar geloofd hij niet in.

Wie o wie zo hier een oplossing voor hebben.

Peerke

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    contactjes van het temp systeem schoonmaken
  • wodanwodan Super Moderator
    Massa probleem, contactprobleem. Dus alle contactpunten die relevant zijn, schoonmaken en terug aansluiten.
    Je begint met de + pool van de accu los te maken, daarna ga je alle contactpunten af, daarmee klaar, terug de + pool van de accu weer aansluiten.
Sign In or Register to comment.