Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

misschien een kleine tip

Nu weten jullie misschien dat ik nogal een grote fan ben van het duitse merk met de ster op de moterkap.

Maar dan wel alles voor het cdi tijd perk, want dat cdi hdi en andere nieuwerwetse  commanrail rotzooi is niet aan mijn besteed.

Nu zei mijn vader al dat je als echte dieselrijder dat je altijd een reserve brandstof filter en een voor filtertje bij moet hebben.

Nu weten jullie misschien dat mercedes een klein  filtertje heeft dat vlak voor de brandstof pomp zit.

Nu tank ik heeel vaak in het buitenland en niet altijd even schone brandstof, dus mijn voor filtertje moet ik best wel eens vervangen of zuiver blazen.

Nu heb ik een groter voorfilter gekocht op ebay eentje van 42mm doorsnede en 200mm lang.

Nu rijd ik al een paar maanden rond met dat grote voorfilter en ik heb geen problemen meer.

Dus ik wil nooit meer zo een klein voorfiltertje

Peerke
Sign In or Register to comment.