Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Misschien een kleine tip

Ik was een paar weken geleden In het land waar ze hele grote bierpullen hebben niet die ranja glaasjes die we in ons kikkerlandje kennen

Nu was ik weer in het thuisland waar mijn favourite merk vandaan komt.

Nu doen ze daar van alles filteren en ook gebruiken ze over al de kaars filters voor.

En altijd als je filters moet wisselen is het probleem dat je de filters nooit goed recht in de filterhuizen krijgt.

Nu heeft een goede vriend  van mij daar een oplossing voor gevonden, zo simpel zo goed koop , ik zei toen ik het zag zei ik tegen hem dat hij daar patent op moet vragen, maar dat wou hij niet dus, dus ik kan jullie zijn grote uitvinding vertellen.

Hij neemt een leeg slap plastic bakje 

Hij knipt dat door op de breedte en knipt de hoeken door.

Hij neemt het filterhuis stopt daar het filter in en duwt de ene helft van het bakje tussen het filterhuis en het kaarsfilter en de andere helft aan de anderen kant.

Je moet een beetje spelen tot het kaarsfilter precies in het midden staat en dan kun je hem gewoon er inschroeven en zit hij meteen goed.

Peerke

Sign In or Register to comment.