Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

lidl olie pomp 60w 12v

Ik was weer eens in belgie en bij de lidl in belgie bieden ze vanaf as woensdag deze pomp aan om motor olie uit het blok te pompen.

Dus hij moet dan zelf aanzuigend zijn.

voor het bedrag van 16, euro zoveel

Ook te bestellen op lidl.be

ik denk dat ik deze pomp vast in mijn mercedesje ga inbouwen

Gemak dient den mens

Peerke

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Succes.
  • Ziet eruit als een tandradpomp. 
  • dat dacht ik ook 

Peerke
    edited February 11
    Toch een bemerking: Max. werktijd: 30 min
    Anderzijds, 12,99€ is de helft van wat zo een pomp in China kost.
  • Je was toch niet van plan om 'm als ppo-pomp in te zetten neem ik aan? Dan vraag ik me idd af of het betrouwbaar is. Leuk voor een duurtest. 

Maar die slang, die krijg ik nooit door mijn pijlstokgeleiding dus hoe moet ik dan mijn motorolie eruit pompen  
    :-S
  • Hij kost helaas een kleine 17 euro 

Ik weet nog niet of ik hem ga gebruiken  als een ondersteunings pomp voor het brandstof systeem of om brandstof te pompen of hem ga gebruiken om brandstof door een filtersysteem te trekken

Peerke
    Peerke, zo een tandrad pomp blijft druk geven, dus dan heb je nog een drukregelaar nodig of er springen slangen als je hem als extra pomp zou willen plaatsen, maar dat ding mag niet continue draaien. Stel dat ie blokkeert, blokkeert ook de brandstofaavoer.
    Om tijdelijk brandstof te verpompen is hij wel bruikbaar denk ik...
  • ik denk dat het hem gebruiken als back up pomp of om olie door filters te trekken meteen achter het filter huis en dan loopt de druk niet zo hoog op

Peerke
  • udoudo Super Moderator
    Elsbett monteert een tandradpomp gewoon achteraan nabij de brandstoftank.
  • vandaag van un boerke een 12v tandwielradpomp gekregen, en dat is natuurlijk veel beter als kopen.

Ik ben wel een brabander maar op zijn hollands zuinnig

Peerke
Sign In or Register to comment.