Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

lez boete antwerpen

Ik heb door de lez  lage emissie zone gereden in antwerpen nu wil ik beroep gaan 

Ik heb nog negen dagen tijd wie o wie heeft argumenten.

Met vriendelijke groet.

Peerke

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    Plantaardige olie: minder uitstoot roet en de roetdeeltjes zijn grover dan fijnstof. Refereer aan de proeven van de busondernemng "de Lijn" Die is in Belgie wel bekend. In NL helpen deze argumenten allemaal niet: ze kunnen  het kenteken niet koppelen aan PPO, het is allemaal een dieselmotor.
  • udoudo Super Moderator
    edited January 16
    Stonden de borden wel aan beide zijden? Geen 'lek' in de zone?
    Kon je wel keren voor de borden bij ontdekking van de zone?

• niek heb jij daar een papier van de test van de lijn

udo dat is een goede ik zal dat eens onderzoeken
    Nee, geen papier van de lijn. Je zult moeten googelen
    Peer,
    Heb toch twee papieren gevonden, ook die van de lijn. Ze zijn onderweg naar je via de privemail.
    Niek
  • dank je wel niek

Peerke
  • udoudo Super Moderator
    Foto's van de situatie ter plaatse helpen te overtuigen.
  • ik zal morgen mijn verweer schrijven en naar niek sturen

Ik ga geen fotos sturen ze komen maar van hun luie reet af

En geloof me de ambtenaren zijn van een ander nivo als in nederland 

belgie is alleen maar goed in ................ ik zou het niet weten , maar ja ze hebben  4 regeringen en 64 ministers

Dus als jullie denken dat nederland erg is, kom dan beslist niet naar belgie.

Want het verboden woord is in belgie, nederlander of hollander, maar ja ik ben noord brabander maar dat is voor hun gewoon een pot nat.

Peerke
  • ik heb netjes het verweer van niek naar de lez lui gestuurd toen, maar we zijn nu 9 m later en ik heb nog niets gehoord

Peerke
Sign In or Register to comment.