Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

de opstand is begonnen ,in het zuiden

Ik zit veel bij onze zuiderburen, en daar was op het nieuws dat de normale mensen in Frankrijk en ook in Wallonie spontaan on actie zijn gekomen.

Neen ik praat niet over mensen die van protesteren hun levens werk maken ik zal me hier niet op dit forum verder over uitweiden, en mijn gedachten en gevoelens over dat soort mensen.

Neen het zijn normale mensen met gezinnen die gewoon iedere hard moeten werken om rond te kunnen kopen.

Nu is in Frankrijk en ook in Belgie de diesel auto altijd gepromoot omdat hij minder verbruikt als een benzine auto.

Dus in die landen kocht vroeger iedereen een dieseltje, want die brandstof was goed koper de belasting bijna het zelfde.

Dus in die die landen verdienen ze niet zo veel dus iedere paar jaar een nieuwe auto kopen dat kunnen ze niet betalen.

Maar nu hebben die mensen die van demonstreren een beroep hebben gemaakt gesubsidieerd met een uitkering van de overheid , samen met die mileu bewegingen de diesel auto in het verdom hoekje geduwd.

Ik vraag me nu wel af wat sinterklaas nu zal denken als hij in zijn grote boek kijkt en ziet weer de naam van zo een beroeps demonstrant  ziet staan.

Hij zal weer een heeeeele diepe zucht slagen, En weer eens diep gaan nadenken.
Hij neemt die niet mee in de zak naar spanje, neen, zulke figuren zullen nooit goede zwarte pieten worden, de sint is veel wijzer en veeeeel slimmer.

Misschien de roei, ja maar dat tegenwoordig ook al niet, dus de sint laat ze maar hier in ons koude kikker landje.

Kijk het is natuurlijk een grote eer om zwarte piet te mogen worden, en als dat niet meer kan in Nederland zullen onze zwarte hulppieten politiek asiel gaan aanvragen in het buitenland, en dat zal natuurlijk ook meteen verleent worden.

Ik dwaal weer af, terug naar de materie

Dus wat hebben de politici in die landen gedacht, de mileu beweging ziet een probleem hoe kunnen we dat oplossen.

En de enige oplossing die politiek natuurlijk ziet, want ook in die landen verdienen die veeeeel meer, als de normale hard werkende mensen die hunne euro ook drie keer moeten omdraaien om ze uit te geven.

We doen een grote accijnsverhoging op dieselolie ,win win 

Wij meer centjes, 
Wij hebben een groene uitstraling
De mileubeweging weer is ook blij.

Maar ja aan de gewone burger hoeven de politici, het is nu toch geen verkiezings jaar niet naar te kijken;

Tja over de mileu verengingen wil ik ook iets zeggen.

Zij roepen altijd dat ze het mileu en onze planeet willen redden.

Ik krijg het gevoel dat ze daar alles voor over hebben, en alles willen opofferen , zelfs de algehele mensheid.

Het gevolg

Die normale hard werkende mensen zijn spontaan in opstand gekomen ze blokkeren nu spontaan, aardolie raffinage bedrijven en brandstof depots.

Ik ben benieuwd waar dit zal eindigen.

Zoals jullie misschien ook nog weten is de Franse revolutie in Frankrijk ook spontaan van onderen begonnen.

De heersende klasse was het contact met de realiteit en het volk kwijt

We weten allemaal nu hoe de heersende klasse toen aan hun einde zijn gekomen.

Ik hoop dat het zover nu niet komt.

Peerke

Comments

• de gele hesjes zijn nu ook actief in vlaanderen

en wat ligt boven vlaanderen ??????

Peerke

• wodanwodan Super Moderator
    Ik denk spontaan aan het woord guillotine.
  • Mijn vader zei altijd 

Jongen je mag alles denken maar zeker niets alles zeggen

Peerke
Sign In or Register to comment.