Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Zomer APO aangeboden.

ZX plantengieter PPO Burner
edited November 2010 in Vraag en aanbod
Mijn tuinhokje, ooit bedoeld voor tuinstoeltjes ed. staat vol met APO. In totaal een schatting van minimaal 750 liter. Zo'n 19 x 25 liter Risso, iets minder aantal 15 liter plastic kannetjes van de oliebollenbakkers en een stel 20literblikken pinda olie van de pindaboer. De bollenolie is van afgelopen december en ruim bezonken, zeer schoon spul.
Ik heb hier 0,25 ct. voor betaald en wil dit ook terug hebben, verzamelkosten heb je dan niet.
Ook nog 2x 50 litervaatjes vloeibaar vet (0,10ct/liter), en een 150 litervat oliebollenolie van het jaar daarvoor (ook 0,25ct). Alle verpakking mag je erbij hebben
In delen kan ook, wie zorgt dat mijn tuinstoeltjes weer droog komen te staan.

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2010
    D-i-c-k,

Je hebt pb.

Nagezonden bericht...Ik ga D-i-c-k-s schuurtje niet leegmaken, de winter komt eraan en dit is dus vanwege mijn beperkte opslag mogelijkheden niet tot het voorjaar op te slaan.
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited November 2010
    ik heb er wel oor voor
    kom van de week wel ff bij je kijken

gr Oscar
Sign In or Register to comment.