Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

[gevraagd] linker spiegel W116

CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
edited October 2010 in Vraag en aanbod
Omdat hier toch wel wat MB liefhebbers zijn:
:?: Wie kan me helpen aan de linkerspiegel van een Mercedes W116?

De oude heeft een aanraking gehad met mijn Caddy spiegel :oops:

Comments

• penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2010
    oh jee :mozilla_oops:

Heb je hier iets aan: w116/forum

Herman
    300SD
    250D
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2010
    Bedankt, maar ik denk dat ze dat forum wel kent.

Het scheelde niet veel of ik reed de sloot in, terwijl die MB bijna midden op de weg bleef rijden. Terwijl naderhand de vrouwelijke bestuurder zij: "Ik zat echt aan de kant van de weg". :roll:

Maar vanochtend zag ik dat de spiegel van mijn Caddy toch ook best wel wat schade heeft opgelopen. Zo maar eens langs de sloop.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2010
    Je kunt mercedes sloperij vd velde in lokeren eens proberen. 0032 934 05353

voor je caddy zijn imitatie spiegels te krijgen, maar de bevestiging van het bedienings handeltje is wel minder mooi passend (was bij degenen die ik geplaatst heb).

greetz!
    edited October 2010
    Ja dank je, maar die mensen van die Mercedes kunnen zelf ook wel zoeken. Maar omdat hier best wel veel MB rijders zijn, is er een kans dat er iemand misschien wel een spiegel op de plank heeft liggen.

De Caddy is in ieder geval weer voorzien van een goeie spiegel.

Toch handig zo'n VAG sloperij dichtbij de deur: http://www.vasautodemontage.nl/

tav Udo: Ook Fox onderdelen ;)
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2010
    Ed,

Moet jij die van hun ook betalen/zoeken?

Mijn spiegel (mijn eerste auto) is er eens afgereden op een bruggetje. Ik reed letterlijk over de reling. Echter meneer was politie in burger en sommeerde zijn collega's erbij te halen om het uit te zoeken, of ik moest direct afspreken te betalen.

Wat doe je dan? Zeggen een andere spiegel voor hem te halen.

Dus sloopspiegel gehaald en hem niet blij gemaakt :twisted: Jah, je auto is ook niet nieuw! Goedemiddag :mrgreen:

Wat heb ik hiervan geleerd? Als mijn spiegel eraf gereden wordt: Doen of je neus bloed en gewoon doorrijden. Anders kun je met veel gezeik ook nog 2 betalen.

Tim
    edited October 2010
    [QUOTE=Tim;58269]
    Moet jij die van hun ook betalen/zoeken?

Ja dag, ik ben niet gek. Het was ook niet echt mijn schuld. Maar dat is ook niet te achterhalen wie de schuldige is. Ik weet het wel. Maar die vrouw beweerd dat ze goed reed. Ook al haal je politie erbij, je schiet er niks mee op.
    Nu ben ik niet de rotste, de schade bij mijn Caddy zie ik als het risico van auto rijden. En voor €25,- zit er weer een mooie 2ehands spiegel op, met de zelfde doeiehoek vlak erbij. Ik heb haar alleen aangeboden, om hier even te vragen, verder zoekt ze het zelf maar uit.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited October 2010
    [QUOTE=CaddyEd;58270]....die vrouw beweerd dat ze goed reed....

Absolute onzin. Een vrouw is een emotiedier en dus niet in staat tot logisch denken en derhalve niet in staat om op geen enkele manier dan ook een automobiel met goed gevolg te besturen.
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2010
    Hoi Ed,

Een W116 is een grote auto. Als ze hem nog niet lang heeft dan is de breedte inschatten een probleem. Zeker voor een vrouw :p.
    Als je een kenteken hebt ......

Herman
    300SD
    250D
    edited October 2010
    Jongens jongens,

Kennen jullie deze niet: Ik Google niet meer, mijn vrouw weet toch alles beter!

Niet in discussie gaan is de beste uitweg. Anders helpt alleen slaan :mrgreen:

Tim
    edited October 2010
    [QUOTE=pena;58273] breedte inschatten een probleem. Zeker voor een vrouw :p.
    Als je een kenteken hebt ......

Ik heb zelfs haar adres en ben ook al langs geweest.:p

[QUOTE=easy rider;58272]Absolute onzin.
    Klopt :wink:

[QUOTE=Tim;58275]
    Niet in discussie gaan is de beste uitweg. Anders helpt alleen slaan :mrgreen:

Daarom, zand erover. En geweld vermijd ik.
    edited October 2010
    Ed,

Natuurlijk, het ging om de context.

Tim
Sign In or Register to comment.