Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

10Mu filterdoek

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited October 2010 in Vraag en aanbod
Eindelijk hebben we goed 10 Mu filterdoek gevonden!
Het is bijna de zelfde kwaliteit dan van caddydady wat we ooit hadden. Dus jammer voor Lampe, dit is een stuk goedkoper, en het sampeltje wat we ontvangen hebben ziet er erg goed uit.

Als er liefhebbers zijn, we kunnen het aanbieden voor 3.50 per strekkende meter, het is 2.2 mtr breed.
afname per strekkende meter. prijs is exclusief verzending.
Het zal vermoedelijk binnen zijn voor de meeting, wel zo handig, i.v.m. verzendkosten.

graag bestellingen per pb.

the drivert

Comments

• DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited September 2010
    Voor de meeting ik neem wel een meter of 10 mee. dan heeft een ieder die een pb heeft gestuurd, en eventuele andere gegadigden voldoende.
    Zij er echt wel blij mee, we zaten zelf ook zo goed als zonder.
    We kunnen er ook elke zak voor maken die jullie willen. makkelijk als er een zeilmaker als overbuurman is. :-)
  • NeoNeo PPO Addict
    edited September 2010
    Zijn idd moeilijk te krijgen die 10mu dingen..
    Wat zou een zak kosten in de lange uitvoering?
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    is dit filterdoek synthetisch of op basis van papier (cel***ose)?
    moeilijke woorden :roll:
    edited September 2010
    is filtdoek, dus geen papier, is uitwasbaar, maar of je je wasmachine er aan wil wagen moet je natuurlijk zelf weten, wij hebben er eentje staan en die wordt voor niets anders gebruikt.
    Denk dat dit filterdoek wat minder vaak gewassen kan worden dan het spul van lampe of van caddydady. het is iets dunner namelijk, maar voelt goed aan.
    edited September 2010
    [QUOTE=Neo;57938]Zijn idd moeilijk te krijgen die 10mu dingen..
    Wat zou een zak kosten in de lange uitvoering?

als je de tekening geeft, kan ik het even voor je uitrekenen. moet ff zien hoeveel stof ik er voor nodig heb, snappie?
  • NeoNeo PPO Addict
    edited September 2010
    [QUOTE=Drivertje;57966]als je de tekening geeft, kan ik het even voor je uitrekenen. moet ff zien hoeveel stof ik er voor nodig heb, snappie?

ik bedoel iets wat hierop lijkt; en dan de lange uitvoering

Gernert Filter
    of
    Filterbeutel
    edited September 2010
    [QUOTE=Neo;57968]ik bedoel iets wat hierop lijkt; en dan de lange uitvoering

Gernert Filter
    of
    Filterbeutel

wat moet de doorsnede zijn aan de opening en hoe lang wil je hem hebben. als je er een ring in wilt hebben moet je die ringen zelf regelen, naai ik ze er wel in.
    maak ik er eerst wel eentje, hoor je wel wat het kost. 50 cm zou qua lengte maat goed uitkomen voor de rol die we gebruiken.
  • NeoNeo PPO Addict
    edited September 2010
    [QUOTE=Drivertje;57987]wat moet de doorsnede zijn aan de opening en hoe lang wil je hem hebben. als je er een ring in wilt hebben moet je die ringen zelf regelen, naai ik ze er wel in.
    maak ik er eerst wel eentje, hoor je wel wat het kost. 50 cm zou qua lengte maat goed uitkomen voor de rol die we gebruiken.

Hoi iets van 85 cm lang en 18 cm doorsnede aan de opening. Er hoeft eigenlijk geen ring in.

Als het lastig/tijdrovend is wil ik anders wel gewoon een meter doek bestellen
    edited September 2010
    Het is spul wat heel makkelijk te naaien is, kan ook op een huis tuin en keuken naaimachine hoor. Ik neem genoeg mee, als ze op tijd leveren tenminste.
    edited September 2010
    vandaag telefoon gehad dat het doek niet op tijd geleverd kan worden, neem het sampeltje wel mee, dan kan een ieder toch kijken waar het om gaat.
    drivertje
    edited October 2010
    eindelijk het is binnen, een beste rol! de maten die ik eerder opgeven hebt blijkt niet te kloppen, was dus geen 220, Het is 245 breed! prijs per strekkende mtr, blijft 3.50 euries.
Sign In or Register to comment.