Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

jerrycans gezocht

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited August 2010 in Vraag en aanbod
is er iemand die 20 of 25 ltr jerrycans in de aanbieding heeft.
drivertje

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    1N,

Ik ga voor je sparen, hier bij de wasstraat staan geregeld een paar voort meenemen. Hoeveel wil je?

Tim
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited August 2010
    Ik wist niet dat je erom verlegen zat. Ik neem als ik de IBC meesleur naar Den Helder ook wel wat jerrycans mee jouw kant op. Oliedrummetje (denk 60 liter) ook hebben?
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Hoi 1N :)

Heb er 10 van je, maar ze zijn nog niet allemaal leeg ;)
    Dus als je weer in de buurt bent, roep maar.
    De koffie staat klaar.

Herman
    300SD
    250D
  • lucas PPO Newbie
    edited August 2010
    Ik heb nog een mooie rode oliedrum 20 euro.

En een goed werkende schone diesel pomp 3m slang voor in 7,5m voor uit met pistool 75 euro

Geen geklier met gieten...en jerrycans zo overgepompt....
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Ik bestel ze nieuw...als je soms rekent hoe lang je bezig bent met zeepresten enzo uit zo'n can te spoelen...en hoeveel liters water voordat het stopt met schuimen. Kan ze hier bestellen voor een 5euro per stuk. Gloedje nieuw, 30L met doppen (inclusief nog nw breekrandje er los bij).

Heb echter een mail gestuurd naar fabrikant in itali
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited August 2010
    [QUOTE=fury;57354]..Heb echter een mail gestuurd naar fabrikant in itali
    edited August 2010
    [QUOTE=easy rider;57358]Alle bedrijven zijn dicht in Augustus in Italie.

Ships...dat verklaart een boel dan idd.....
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Nico,

Ik heb ze een keer gehaald bij een Mosterdfabriek in Doesburg 25 liter met wat witte azijn resten erin..50 ct per stuk, ik heb nog wel een telefoon nummer.
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited August 2010
    voor allemaal, had niet eens een melding gekregen dat er reakties waren, grrr
    ingmar heb je dat lel. voor mij, en doesburg waar ligt dat? zoek eigelijk iets waar ik wel eens in de buurt komt snappie? Herman 1 dat schiet niet op hoor, moeten gewoon weer eens een voorraadje aan leggen om wat liedens te kunnen helpen. de meeste komen wel weer retour, maar soms ook niet, en ook heel vaak hebben we de dop nodig met die maat, en dan ben je er ook weer eentje kwijt.
    Kim, heb liever 20 of 25 ltrs. dus blijf me aanbevolen houden.
    de drivert.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Nico,

Hier ligt Doesburg:
    Boekholtstraat, Doesburg, Nederland - Google Maps
    Net voorbij Arnhem richting Doetinchem....yep een eind, maar ik heb fam in Aalten.

NAW data per pb.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Drivert,

Ik gooi de komende weken alles wat ik bij de carwash vind, in de auto. Bij een stuk of 20 moet ik dus weer koffie komen drinken met m'n broer :wink:

Tim
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited August 2010
    Zo te horen komt het allemaal wel goed. pjotter is voor me aan het kijken of er op de werf in Den Helder nog wat staat, maar alles is welkom. als we de loods nog maar binnen komen straks van de cans. Koffie staat altijd klaar natuurlijk Tim. Voor een ieder hoor.
    the drivert
    edited August 2010
    Mooi dat alles zo goed komt:)

Heb zelf toen wel paar keer nwe gekocht.....omdat ik niet direct nette gebruikte had...en voordeel natuurlijk dat je ze niet hoef te spoelen. PPO erin en opslaan maar.... maar wel een 4euro per stuk ex btw. Loopt toch nog op als je er 10 haalt. Eens kijken wat die italianen zeggen.. en anders eens de lokale carwash bezoeken.

greetz!
Sign In or Register to comment.