Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

[utrecht/ZH] Gratis 2x metalen leger jerrycan 20 liter groen

NeoNeo PPO Addict
edited August 2010 in Vraag en aanbod
Gratis af te halen in Utrecht of Alphen aan den rijn

Heeft zonnebloem olie in gezeten.

Heb ook nog 25 liter kunsstof jerrycans. Deze zijn eenmalig gebruikt door carwash en moeten alleen even nagespoelt worden.

Ook gratis ophalen voor de forummers

Comments

• hautessahautessa PPO Addict
    edited August 2010
    Hallo!

Indien de metalen jerrycans met schenktuit zijn voor in de tank, dan wil ik deze graag hebben.

Hautessa
  • NeoNeo PPO Addict
    edited August 2010
    Schenktuit zit 'r niet bij

De kunststof jerrycans zijn trouwens wit en heel ietsje transparant waardoor je goed kan zien hoe vol ze zijn.
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited August 2010
    [QUOTE=Neo;57308]Schenktuit zit 'r niet bij

...Jammer voor mich!
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Hautessa,

Die kun je bij elke grote campingshop of dumpstore kopen.

Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited August 2010
    Of gewoon bestellen bij de welkoop
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Zelfs bij brezan hadden we die tuiten volgens mij...maar idd elke dumpstore of vele campingwinkels hebben die vast wel. D8 niet spotgoedkoop...maar wel te doen....al ff geleden dak de prijs hoorde.

Heb ook aantal van die jerrycans op de kop getikt...zaten nw in een pak van 5... wel grappig als je dan leest. WD 1945, Wehrmacht Deutschland , allemaal 1943 tot 1951 zo...Lol...kun je nagaan hoe lang die ergens opgeslagen hebben gelegen.

Greetz!
  • NeoNeo PPO Addict
    edited August 2010
    [QUOTE=fury;57322] WD 1945, Wehrmacht Deutschland , allemaal 1943 tot 1951 zo...Lol...kun je nagaan hoe lang die ergens opgeslagen hebben gelegen.

Greetz!

Ik wil je plezier niet bederven maar grote kans dat het replica's zijn:P

Voor een orginele ben je al gauw over de 200 euro kwijt.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Haha..geen idee eigenlijk...maakt me ook niet zo uit. heb ze gekocht voor heel weinig en ook om te gebruiken. Ze lijken haast al eens herschilderd ofzo. Wel grappig...had dat niet eens in de gaten toen ik het pakket zag op de rommelmarkt. Haha..het zouden dan idd maar echte zijn...200euries per stuk...leuk.Mjah..lijkt em niet gemakkelijk om dat te weten of ze nu echt zijn of nie.

Greetz!
Sign In or Register to comment.