Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Nieuwe ppo

visolie PPO Newbie
edited September 2010 in Vraag en aanbod
Beste ppo rijders,

ik heb nog een partij nieuwe ppo staan waar ik graag vanaf wil. Voor 75ct/L af te halen in Andelst.

gr. Kees

Comments

• udoudo Super Moderator
    edited August 2010
    [QUOTE=visolie;57285]Beste ppo rijders,

ik heb nog een partij nieuwe ppo staan waar ik graag vanaf wil. Voor 75ct/L af te halen in Andelst.
    Wat voor olie is het?

Niet dat ik het nu nodig heb maar de info is wel van belang voor de geinteresseerden.

Andelst is nog wel te rijden vanaf hier...
  • visolie PPO Newbie
    edited August 2010
    [QUOTE=udo;57286]Wat voor olie is het?

Het zijn diverse soorten: slaolie, zonnebloem olie, soja olie, maisolie, enz. Allemaal dun (vloeibaar) en brandschoon.

gr. Kees
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2010
    Hoeveel heb je?

gr,
    Terp
  • visolie PPO Newbie
    edited August 2010
    Heel veel... Je auto volladen is geen probleem, tenzij je met een vrachtwagen komt ;).
  • NeoNeo PPO Addict
    edited August 2010
    Ik heb eventueel wel interesse en kom binnenkort toch langs Andelst,

Maar vroeg me af of je wat met de prijs kan doen. Heb al 2x een lading op de kop getikt en dat was steeds voor 0,55 per liter (nieuwe zonnebloem en sla olie)
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2010
    ...Dat was ook beetje mijn gedachte, heb wel interesse, maar beetje stevig aan de prijs....

gr,
    Terp
  • visolie PPO Newbie
    edited August 2010
    Vergeleken met gefilterde olie valt de prijs nog wel mee denk ik. Het is schone en dunne olie, ideaal voor de wintermaanden. Het zit verpakt in dozen met 1, 2 en 3 liter flessen, 12 liter per doos. De dozen met 1 liter flessen mag je voor 70 ct/L ophalen, de 2 en 3 liter flessen komen op 75 ct/L.

Ik ben 's avonds meestal wel thuis. Stuur even een PB als je langs wilt komen, dan kunnen we e-mail en mobiel uitwisselen.

gr. Kees
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Kees,

Wat is de prijs als ik de flessen allemaal bij jou overgiet in een vat ? ;) dat is voor mij een heel gedoe altijd.
  • visolie PPO Newbie
    edited August 2010
    Ingmar,

dat kan op zich wel. Als ik zelf de lege flessen en dozen moet afvoeren komt er 0,50 euro/doos bij.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Precies....nee de flessentijd heb ik ver achter me en dat wil ik ook zo houden, maar wellicht wel iets voor iemand om mee te beginnen.
  • visolie PPO Newbie
    edited September 2010
    Het is inderdaad ideale olie om mee te beginnen of de wintermaanden te overbruggen
  • visolie PPO Newbie
    edited September 2010
    Heren geinteresseerden: De voorraad begint onderhand op te raken, ik heb nog ruim 1000 liter staan in flessen van 3 liter. (verpakt in dozen met 4 flessen per doos) Prijs is in principe 75 ct/L, maar bij meer dan 200 liter afname mag je het voor 70 ct/L meenemen.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Als ik het goed begrepen heb is deze olie niet aan de voedselketen onttrokken maar door de voedselketen afgedankt.

De olie is nl. zeer ruim over de "houdbaarheidsdatum" en nog steeds kraakhelder. Dus geen reden voor een slecht geweten.

Dat zal dus prima rijden.
  • NeoNeo PPO Addict
    edited September 2010
    [QUOTE=Man@work;57848]Als ik het goed begrepen heb is deze olie niet aan de voedselketen onttrokken maar door de voedselketen afgedankt.

De olie is nl. zeer ruim over de "houdbaarheidsdatum" en nog steeds kraakhelder. Dus geen reden voor een slecht geweten.

Dat zal dus prima rijden.

Nou dan is die olie wel aan de voedselketen onttrokken maar is het nu te laat om het terug te draaien ;)
    Het is gewoon gekocht in de flesjestijd
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Als de olie gekocht is toen deze al over de consumptieve houdbaarheidsdatum was, is deze niet aan de voedselketen onttrokken.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Tsja,

Zo zijn er nog een paar. Voedsel is primaire levensbehoefte. Dus elke vorm van energie niet besteed aan voedsel is ontrokken aan de voedselketen.

Weg doen die auto dus, cv uit en trui aan.

Tim
  • udoudo Super Moderator
    edited September 2010
    [QUOTE=Tim;57853]Voedsel is primaire levensbehoefte. Dus elke vorm van energie niet besteed aan voedsel is ontrokken aan de voedselketen.
    Dus de voedselketen is te groot.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Udo,

Neen, degene aan de top, dan voornamelijk de verspillers, zijn met teveel.

Tim
Sign In or Register to comment.