Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

IBC 600liter met kraan

hautessahautessa PPO Addict
edited August 2010 in Vraag en aanbod
Garageopruiming 600 liter IBC met kogelkraan. Prijs 25 Euro of 40 liter Gpo. Af te halen in Friesland.

Comments

• pjotterpjotter Banned
    edited August 2010
    [QUOTE=hautessa;57002]Garageopruiming 600 liter IBC met kogelkraan. Prijs 25 Euro of 40 liter Gpo. Af te halen in Friesland..

pb me adres HT.of tel nr.
    k ben geintresseerd.

grtn
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited August 2010
    Het klonk wel leuk. Pjotter die een IBC van mij ging kopen. Helaas is hij niet op komen dagen en heb ik hem na 3 weken eindelijk telefonisch kunnen bereiken en hij heeft er geen belang meer bij. Wie maakt me los?

IBC 600liter. 25 euro of 40 liter GPO.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Hautessa,

Dat heet tegenwoordig marktplaats mentaliteit.

Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited August 2010
    Hautessa,
    Ik wil hem graag hebben, maar ben niet in de gelegenheid om naar Friesland te karren.
    Kan je hem misschien meenemen naar Den Helder tzt ??
    Niek
    edited August 2010
    [QUOTE=Tim;57250]Hautessa,

Dat heet tegenwoordig marktplaats mentaliteit.

Tim

Klopt, echter had ik dat niet van een mede forummer verwacht... Maar ja ist ie wel mede forummer als ie gebanned is?...
  • wodanwodan Super Moderator
    edited August 2010
    Het is niet omdat iemand hier op het forum zit dat ie zowiezo een opvoeding heeft genoten noch dat ie gemakkelijk en duidelijk communiceert.
    Er zit hier van alles ;)
    edited August 2010
    [QUOTE=wodan;57262]Het is niet omdat iemand hier op het forum zit dat ie zowiezo een opvoeding heeft genoten noch dat ie gemakkelijk en duidelijk communiceert.
    Er zit hier van alles ;)

Eerst Pjotter heel erg belang hebben en de telefoon gelijk opnemen, daarna gewoon 14 dagen niet. Op geen enkele keer verdeeld over de dagdelen. En dan uiteindelijk zeggen dat je het met zijn schoonzoon moet afmaken (jojo) omdat die hem moet halen, waarop deze weer zegt: "Ik kan zondagochtend wel, maar hij heb er geen belang meer bij dus kom ik ook niet. Ik wiet ut ok verders niet. Verkoop em maar aan een ander dan, oke?..."

Maar bij deze wil ook gelijk melden dat de IBC een ritje krijgt naar Den Helder waar hij weer trouw dienst mag doen bij de heren 2N's. Denk dat die een stuk betrouwbaarder zijn met afspraken.
Sign In or Register to comment.