Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

4x 200 l. oliedrummetjes

Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
edited August 2010 in Vraag en aanbod
Wie kan ik blij maken met vier 200l. lege olie drummen. Heeft diesel ingezeten en ongeveer 7 jaar leeg gestaan.

PB me maar,

Douwe.

Comments

• penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2010
    Hoi Douwe,

Naam maar mee naar Den Helder :p.

image

Herman
    300SD
    250D
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited May 2010
    Hoi Pena,

Helaas ben ik niet in Den Helder.
    Had je interesse. Misschien kunnen we transport regelen. 't Is wel bulk transport misschien niet als op je mooie foto.

Met vriendelijke groet,

Douwe.
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2010
    helaas Douwe,

image

Ik ben maar klein behuisd ;).

Herman
    300SD
    250D
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited May 2010
    Prachtig die foto. Ik krijg een idee over je leef/woon omstandigheden en je auto :) :) :) .

Denk dat ik de vaten maar naar de vuilstort breng. Maak ik weer plaats voor andere dingen.

Met vriendelijke groet,

Douwe.
  • ppo4toyotappo4toyota PPO Burner
    edited August 2010
    Douwe,

Heb je ze nog staan?
    Interesse in twee ervan.

Grt
  • NiekNiek Super Moderator
    edited August 2010
    P4T
    Als douwe ze niet heeft en je neemt de moeite om naaR Texel of Den helder te rijden: ik heb genoeg.
    Niek
    edited August 2010
    Niek, dank voor het aanbod, al is Texel en Den Helder is wel aardig uit de buurt voor mij. Je hoort er nog van als ik langs kom. Via marktplaats is er iemand die ze goedkoop bezorgt namelijk.

In ieder geval bedankt! ;)

Edit: mogelijk heb je een 30 platenwisselaar in de aanbieding? pflanzenoeltechnik-emrich.de reageert namelijk niet op mijn bestelling en mails.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited August 2010
    P4T
    Als je gratis oliedrums wilt hebben bij jou in de buurt, ga naar een groot garagebedrijf of een quick fit achtig bedrijf. Meestal kun je de lege drums zo ophalen.
    Ik heb nog een tweedehands warmtewisselaar liggen. Komt uit een cv ketel, dus moet wel ontkalt worden (tijdje in de azijn).
    Je zult wel zien, dat de grootste uitgaven van je installatie de kogelkranen zijn. Ook die nog voorradig.
    Niek
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    P4T,

Emmrich is niet betrouwbaar, hij is met de handel gestopt. Probeer ppo-mobiel of monopoel.

Tim
    edited August 2010
    [QUOTE=Niek;57082](...)Ik heb nog een tweedehands warmtewisselaar liggen. Komt uit een cv ketel, dus moet wel ontkalt worden (tijdje in de azijn).
    Je zult wel zien, dat de grootste uitgaven van je installatie de kogelkranen zijn. Ook die nog voorradig.
    Niek
    Inmiddels met Hautessa contact over een Vaillant ww, hij woont waarschijnlijk dichterbij, 50% Noord Brabant..
    Toch bedankt voor het aanbod Niek, je hebt nogal wat spullen op voorraad volgens mij.
    Over de kogelkranen, ik ga Gardena materiaal gebruiken bij mijn filterinstallatie, maar dan van een imitatie merk. Iets met "Park" of iets dergelijks in hun naam. Dit is ook hard kunststof i.t.t. Gardena, wat volgens easy rider beter schijnt te zijn omdat Gardena spullen uiteindelijk ook hard wordt, waardoor de kunststof-verzachters van Gardena uiteindelijk in je PPO zitten.
    Een T-stuk met kraantjes kost bij Gardena € 14,- en bij de imitatie € 3,- dusja, keuze gauw gemaakt: ik raak geen messing kranen aan. ;)
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited August 2010
    [QUOTE=ppo4toyota;57084]...waardoor de kunststof-verzachters van Gardena uiteindelijk in je PPO zitten...

Zogenaamde weekmakers (ftaalzuur-esters) die onder inwerking van PPO sneller "verdampen" dan normaal.

weekmakers werden vroeger veel gebruikt in kunststof kinderspeelgoed met name zacht PVC (poly vinyl chloride) en wordt gezien als giftig en zou volgens sommigen bij inname van grote hoeveelheden kankerverwekkend kunnen zijn. Voor dit laatste is echter geen medisch bewijs gevonden.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited August 2010
    Als het door de mens gesynthetiseerd is, is het hoogstwaarschijnlijk niet gezond voor mens noch dier. Is het een stof dat door de mens uitgevonden is, is de kans nog groter, tenzij het een inerte stof is natuurlijk ;)
Sign In or Register to comment.