Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

GEZOCHT: trekhaak voor W124 T (combi)

Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
edited March 2010 in Vraag en aanbod
We hebben tot koop van de W124 T van m.i.t. besloten.8)

Om met de vouwwagen naar het "PPO spring event" te kunnen komen zoeken we nog een trekhaak voor onze toekomstige stationcar.

Comments

• soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    [EMAIL="m@w"]m@w[/EMAIL], super mega hard proficiat!! Nu rij je eens met een echte auto in plaats van die Franse vodden :D

Wij zochten ook een trekhaak voor de W124TD en hebben die helaas niet gevonden op de 2e handsmarkt. Ik wens je veel succes met de zoektocht.
    Een nieuwe kostte €250 inclusief plaatsing, in tegenstelling tot de meeste auto's is het een redelijk zwaar en groot ding.
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    zoek is in duitsland.
    dr zijn sinds de sloopregeling daar plantie w 124 op de schrotbult beland
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Trekhaak voor de station is niet hetzelfde als voor de berline, wij dachten van wel en kochten eerst een fout exemplaar...
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Hey Ton,

Heb vandaag nog gekeken of je bij de even voorstellen topic stond op Mercedes-forum...doen! en zet ook een oproep voor de trekhaak daar, je krijgt dan ook vast nuttige tips waar er een te vinden.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Roger is de man van de gouden tip ;)

Een kennis van hem had er nog een liggen. :razz:

Over twee weken haal ik de haak op. :cool:
    edited March 2010
    Ton,

Als je nog hulp nodig hebt om hem eronder te schroeven en je in mijn buurt bent (51.611534,4.888991) op maps.google.com dan hoor ik het wel.
  • RogerRoger PPO Addict
    edited March 2010
    [QUOTE=Man@work;55478]Roger is de man van de gouden tip ;)

Graag gedaan stoker ;-)
    edited March 2010
    [QUOTE=ingmar;55480]Als je nog hulp nodig hebt om hem eronder te schroeven en je in mijn buurt bent (51.611534,4.888991) op maps.google.com dan hoor ik het wel.

Ik zal het onthouden.
    Komend weekend zeker nog niet.

(Je zit wel ca. 175 km bij me vandaan terwijl ik op 4,5 km van hier een brug ter beschikking heb.)
    edited March 2010
    [QUOTE=Man@work;55507]
    (Je zit wel ca. 175 km bij me vandaan terwijl ik op 4,5 km van hier een brug ter beschikking heb.)

Begrijp ik...maar vertel eens meer van die brug in een PB of ..., is misschien een goede reden voor mij om eens die kant op te komen...ik moet nog een nieuwe condensor en radiator monteren voor de klima...en met een brug is dat makkelijker.
    edited March 2010
    Ingmar,

Bij ons is alles van klanten vertrouwelijk, classified t/m staatsgeheim.
    Bewaking 24/7.

Je snapt het al; dat gaat 'm helaas niet worden.
    edited March 2010
    Ton...doet me denken aan mijn tijd bij de Marid...gesnopen.:p
Sign In or Register to comment.