Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

gefilterde olie gevraagd

veghel PPO Wannabe
edited June 2010 in Vraag en aanbod
wie kan mij helpen aan gefilterde olie tot dat mijn eigen filter installatie af is?
liefst in de buurt van rotterdam maar kom je van verder dan kan je ook gewoon reageren.

stuur me een pb met de prijs en de hoeveelheid liters die je beschikbaar heb en uiteraard waar je vandaan kom.

grt rich

Comments

• ZX plantengieter PPO Burner
    edited April 2010
    Het zou leuk zijn een eigen topic te starten van je vrachtwagen. Ben benieuwd naar je ervaringen met gpo in je trekker. Wel imposant zo'n groot ding.
  • richardbeenen PPO Newbie
    edited June 2010
    [QUOTE=veghel;55448]wie kan mij helpen aan gefilterde olie tot dat mijn eigen filter installatie af is?
    liefst in de buurt van rotterdam maar kom je van verder dan kan je ook gewoon reageren.

stuur me een pb met de prijs en de hoeveelheid liters die je beschikbaar heb en uiteraard waar je vandaan kom.

grt rich

heb wel 1000 liter geraff.zonnebloem olie als je intresse hebt
    €900 incl IBC
Sign In or Register to comment.