![]() |
| | |||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 |
| PPO Master Site Admin Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: Ede (Gld)
| Sinds enige tijd is het mogelijk een abonnement te nemen op PPO.nu waarbij je extra mogelijkheden hebt, toegang tot het deel van de forums dat voor overige gebruikers afgeschermd is. Daarnaast worden er niet langer advertenties getoond! Er zijn om te beginnen 2 mogelijkheden, namelijk: 5 euro per jaar en 10 euro per jaar. Op dit moment is er nog geen onderscheid tussen de twee in mogelijkheden maar ik sta open voor suggesties! Wie belangstelling heeft voor een abonnement kan dit zelf regelen via zijn/haar Gebruikersinstellingen scherm: bij Diversen -> Betaalde abonnementen. Betaling gaat dan via PayPal. Daarnaast kun je ook een abo afsluiten middels een rechtstreekse bankbetaling (Belgische leden kunnen het beste even contact opnemen voor verdere gegevens. Maak dan €5,- (of €10,-) over op rek.nr. 78.48.18.770 ten name van M. Idsinga te Ede, onder vermelding van je forum naam. Ik maak dan zo spoedig mogelijk de instellingen in orde. Ter info: de rekening loopt bij Triodos bank, zo snijdt het mes aan twee kanten Let op: zoals hierboven ook al gemeld is er momenteel nog geen onderscheid tussen de bedragen in de zin van wat je er voor terug krijgt, dus bedenk alvast wat je er voor terug zou willen zien als je €10,- /jaar wil bijdragen aan het forum. De €5,- per jaar is gebaseerd op de kosten voor het forum en de verwachte opbrengsten van de Google ads en een gecalculeerde gok hoeveel (fanatieke) forumleden willen bijdragen. Groeten, Menno
__________________ It's the end of the world as we know it, and i feel fine! Leest iedereen de (nieuwe) forumregels even door? Laatst gewijzigd door menno : 07-09-2008 om 04:40 Reden: Gegevens toegevoegd |
| | |
| | #2 |
| Livin' and Breathin' PPO Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Apo county
| Heel goed Menno, ik meld me spoedig aan voor een van de 2 gr Ton
__________________ W123 200D 1979 100%APO |
| | |
| | #3 |
| Livin' and Breathin' PPO Geregistreerd: May 2006 Locatie: Mercedes 190D 2.5
| Ik krijg nog geen bevestiging? Had Paypal creditcard gekozen, maar toen hij vroeg om voor future payments mijn gegevens te bewaren ben ik gestopt. Ik wil geen future payments en vind het niet erg om 1x per jaar mijn gegevens in te voeren. Kan ik niet gewoon 10€ naar jou overmaken, menno?
__________________ RIP 21/11/08 Benz, het ga je goed. Dat je maar een fijne nieuwe baas krijgt, die je vaak uitlaat |
| | |
| | #4 |
| PPO Master Geregistreerd: Aug 2007
| Hoi Menno, Zijn er geen kosten aan verbonden om Paypal te ontvangen? Zou toch zonde zijn. Een giro (of bank) heeft toch iedereen. Herman 300SD
__________________ Mercedes W126 300SD If it isn't b l o w n, it sucks. |
| | |
| | #5 |
| Livin' and Breathin' PPO Geregistreerd: May 2006 Locatie: Leuven, België
| Ik kan geen paypal gebruiken, heb het in het verleden geprobeerd, maar om één of andere reden werkte dat niet (weet niet meer waarom). Is bank transfer ook een optie? Grtz
__________________ Citroën Xsara 1.9D Tweetanksysteem KZO + APO W124 250D Eéntanksysteem; Variërende mix dino + KZO |
| | |
| | #6 |
| PPO Master Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Vlaardingen
| Menno pm-en dus...
__________________ 14-06-2008 Vento 2tank systeem 275979KM tot heden. |
| | |
| | #7 |
| Banned Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Rotjeknor
| Ik had mijn bijdrage in Mellisant al meer dan afgestort. Nu alle andere helden dan nog; Ik wacht op jullie bevestiging! |
| | |
| | #8 |
| PPO Burner Geregistreerd: Jul 2008 Locatie: Z-Vl.
| Ik durf bijna niet,..maar..wie wordt hier wijzer van? Een of andere amerikaan die de format van deze fora bezit? En,..wat willen wij achter deurtjes stoppen wat niemand anders mag 'zien'? Als het echt een toegevoegde waarde heeft, wil ik wel,..maar gaat toch ook prima zo? Please advise...
__________________ Nederlands is mijn goedste taal en dat heb ik niet geliegt |
| | |
| | #9 |
| Livin' and Breathin' PPO Geregistreerd: Jul 2006
| Hey, Het gaat niet alleen om de software, ook de kosten van hosting, domein, dataverkeer. Kost ook allemaal geld. Tim
__________________ V-PPOwer |
| | |
| | #10 |
| Livin' and Breathin' PPO Geregistreerd: Apr 2008
| heb in mn vorig lidmaatschap periode al is menigmaal aangekaart om een soort vergoeding te storten. is toen weinig mee gedaan. PB me maar een banknr, en ik stort een bijdrage.
__________________ verfikt inmiddels weer aardig wat APO |
| | |
|
Advertisement
| |
| Tags |
| abonnement, betaald, mogelijkheden, sponsor |
| Discussietools | |
| |