Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Mercedes 220d w123 verstandige keuze?

Ron-ppoRon-ppo PPO Newbie
Beste PPO-ers,

Na lange tijd afwezig te zijn geweest (vreemd gegaan met een auto op gas :-p ) weer aan het kijken naar een belasting vrije diesel.
Weet jullie of een MB 220d W123 geschikt is voor PPO. Denk weer aan een 2 tank-systeem zoals in mijn Corsa 1.7d met warmtewisselaar.
Alvast bedankt voor de reacties ;-)

Groet, Ron 

Comments

• geen enkel probleem

Ik heb jarenlang met zo een fijne w123 240 d met trekstarter gereden.

GEEN ELECTRONICA  ALLES BEDIENT DOOR STANGEN

wat ik wel zou doen is het gloeisysteem veranderen in het nieuwe type typ 2 van de w123 gebruikt hebben.

Dat kun je zien aan de bestuurders kant op het spatbord voor zit een zwart kastje

dan gloeit hij na een start veel beter en als een gloeibougie defect gloeit hij bij het oude systeem niet meer en bij het nieuwe systeem op 3 gloeiers.

Ik weet niet hoe handig jij bent maar als je er een Mercedes vito 108 in legt met een w124 of 201 bak die loopt  op alles

E dan heb je in eens meer vermogen want die heeft 2300 cc

En dan heb je nog steeds een 4 cylinder op kenteken

En er is genoeg ruimte om een start tankje te maken onder de moterruimte

En voor onderdelen kijk eens op ebay.de

peerke

• Ron-ppoRon-ppo PPO Newbie
    Bedankt voor de tip Peerke,
    Ben redelijk handig wanneer ik weet wat ik moet doen. Heb ooit eens een Westfield (super seven achtige) gebouwd.
    Heb een hele mooie nette op het oog
    Thanks!
  • Ik weet niet of je de franse taal een beetje machtig bent,anders kijk eens op leboncoin.fr

Ik heb ooit eens in de goede oude wegenbelasting vrije tijd een w124 in nieuw staat gekocht voor 950 euro.

Daar heb je nog voor prijzen uit de vorige eeuw.

En als je er eentje zoekt die net nog noet wegenbelasting vrij is, daar word niet opgejaagd.

Kijk voor al naar de carroserie een kapotte motor is een dag werk een slechte carroserie is altijd werk

°Peerke

Sign In or Register to comment.