Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Vlakke/gladde wieldoppen gezocht

udoudo Super Moderator
edited December 2009 in Vraag en aanbod
Wie/wat heeft voor mij:

4 stuks 15" wieldoppen, glad, vlak, vrij van gaten en openingen, merklogo-vrij; optioneel voorzien van VW logo,

Comments

• furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2009
    Klinkt alsof je zogenaamde "moondisc's" zoekt...vind die zelf trouwens ook zeker mooi.. weet echter nie waar ze die verkopen. Ze zijn er iig al vele jaren. Bij wheelerdealers hebben ze die toen nog onder die T3 gestoken.

iig moet er op zoektherm moondisc wel wa te vinden zijn lijkt me.. good luck! Ennuh als je een goed adres ervoor vind...en ze vallen mee qua prijs..dan wil ik het adres iig wel graag:)

greetz!!!
  • udoudo Super Moderator
    Dit zou wat kunnen zijn:

• udoudo Super Moderator
    edited December 2017
    Maar dat is er niet in 15"...
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    Ik gok dat je het doet om de auto aerodynamischer te maken.
    Dat kan ik ook wel snappen.

Sinds deze zomer werk ik voor een fabrikant van remmen voor personanauto's; remschijven kunnen tot 600 graden heet worden.
    De verkoelende luchtstroming door de velg heen is van harte welkom voor remschijf, remblokken en alles daar in de buurt.
  • udoudo Super Moderator
    edited January 1
    Maar niet remmen en de motor gebruiken is juist een hulpmiddel daarbij...
    Aerodynamica is inderdaad het ding.
    Alternatieven welkom!
Sign In or Register to comment.