Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

interessepeiling VW Golf 1met filterinstallatie en PPO

Mijn Golf 1 diesel uit 1982 komt te koop. ivm gezinsuitbreiding is hij echt te klein geworden. Het gaat om een nette rode 4 deurs Golf 1 met 5 versnellingen.
1.6 dieselmotor.

Hij loopt al 7 jaar probleemloos op gefilterde sojaolie. Er zit een twee tanksysteem in met warmtewisselaar. ik vraag me af of er interesse is in de Golf met PPO installatie, 240 ltr filterinstallatie, pompinstallatie en 500 ltr schone olie. Ook nog genoeg filterdoek voor de eerste 25 jaar.

Of toch alles uit de auto halen en los verkopen? 

Iemand interesse of eventueel tips?

Foto uploaden lukt trouwens niet, ik kan eventueel wel foto's mailen.

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Ik denk dat je er best prijzen bij zet welke je in gedachten hebt.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    Ik zou eens kijken wat een nette Golf 1 diesel in Duitsland doet via mobile.de

• golfje PPO Newbie
    Heb even gekeken. In Duitsland lijken ze nog duurder dan hier.
    Ik denk dat onze Golf 1750 euro moet kosten, met PPO installatie dus.

En de filter-en vulinstallatie, filterdoek en de 500 ltr schone olie 500 euro.

En alles in een koop 2000 euro??

• NiekNiek Super Moderator
    Golfje, stuur een een fotootje.
    Niek
  • golfje PPO Newbie

foto's plaatsen lukt hier niet maar de Golf staat te koop op Speurders. Advertentienummer 162314184
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2016
    http://www.speurders.nl/overzicht/vw-golf-1-bj-1982-diesel-en-ppo-162314184.html?sr_ab=1&no_qs=True&query=162314184
    Inderdaad een nette Golf 1

Zou em toch ook op mobile.de en http://www.kapaza.be adverteren, omdat ie in D + BE nog wel als echte oldtimer op kenteken kan.
    (je woont nog in de buurt ook nog)
  • mooi bak 
  • golfje PPO Newbie
    Ik heb de PPO installatie eruitgehaald, jammer maar er was geen belangstelling.
    Heb het golfje nu inderdaad ook in Belgie geadverteerd.

Daarom nu te koop een filterinstallatie, filterdoek, pompinstallatie en ruim 600 ltr gefilterde olie in 20 ltr kannen. Ook nog een paar kannen ongefilterde olie. En  natuurlijk de uitgebouwde installatie. Met tank, warmtewisselaars, kleppen, enz. 
    Prijs: 
    Olie 300 euro
    tank, kleppen en wisselaars ; 100 euro
    filterinstallatie compleet 100 euro

Ik zal het geheel binnenkort adverteren in de juiste rubriek.
  • NiekNiek Super Moderator
    Golfje,
    Als je het spul niet kwijt kan, neem dan even contact met mij op. Ik koop meestal de inbouwspullen op en dan gaan ze voor dezelfde prijs naar een nieuwe liefhebber. De prijs voor de olie is niet verkeerd, maar je zult het voor die prijs waarschijnlijk niet bezorgen. Filterinstallatie: me
  • golfje PPO Newbie
    Deze kan ook dicht. alles is verkocht. bedankt
This discussion has been closed.