Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Blauwe energie: stroom uit water

Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
Vanwege een sollicitatie ben ik in aanraking gekomen met Reverse Elektro Dialyse: energie uit de overgang van zoet naar zout water.

Weersonafhankelijk, geen klachten over horizonvervuling.

Meer info:
Wikipedia: Omgekeerde Elektrodialyse.

Universiteit van Nederland

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    Mooi he !!
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    Het begin er op te lijken dat ik er daadwerkelijk aan mee ga werken :D
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    Zeker zeer interessant maar als ik even rekening houd met de De tweede wet van de thermodynamica dan zijn we (zoet) water naar de zee aan het dragen?

Ten tweede, wie gaat er mee aan de haal als het rendabel wordt? De grote elektriciteitsbedrijven? Die gasten blijven dus bepalen wat u in de knip heeft en volgens mij moet het er om gaan dat we onafhankelijk zijn/worden van dergelijke lui.
    @ER: Check even de website van REDstack voor meer info.

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    De site is Under construction
    edited April 2016
    Wordt aan gewerkt (gelukkig niet door mij)
    Er wordt door digitale onverlaten af en toe tegen de site geschopt waardoor die in een soort noodloop gaat.

Zal binnenkort wel opgelost zijn.

Het werk is in ieder geval een leuke technische ontdekkingsreis (mijn omschrijving van R&D).
    De website van REDstack is weer bereikbaar. www.REDstack.nl

• Mooi project!
Sign In or Register to comment.