Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

nieuw hier, even voorstellen

Hallo allemaal, ik ben frank en woon in België. Ik ben zelfstandig kunstsmid en (leem)massakachelbouwer en knutselaar in vanalles. Het ecologische boeit me, ook low-tech en dat wat niet strookt met de algemene gang van zaken. (eigenlijk boeit er mij zoveel dat ik nauwelijks tijd heb om geld te verdienen en dat is soms erg vervelend) Soms ben ik verschrikkelijk conservatief en soms subversief. Wie meer over mijn beroepsactiviteiten wil weten kan eens kijken op mijn website (frankjacques.be of op facebook: smederij frank jacques) 
Op dit forum ben ik terecht gekomen omdat ik mijn camionette Renault Saviem SG2 op ppo wil ombouwen. 
Leuk dat er weer zo'n site over is opgezet! Bravo aan de initiatiefnemers van dit forum! Waar halen jullie toch de energie vandaan? Plantaardig?

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Dit is het resultaat van het opzetten van het forum in 2005 door de wijlen initiatiefnemer Menno en het ter zijner ere en de verzamelde kennis online houden door een paar van de 'harde' kern van PPO rijders.

Bij deze hartelijk welkom hier en succes met ombouwen.
Sign In or Register to comment.