Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ster er uit Mondeo op de oprit!

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited September 2013 in Ford
Hallo mannen, de ster staat bij de loods, wachten op dingen die gaan gebeuren. wil de pomp nog op tijd zetten en de remblokken vernieuwen, het lampje brand, en een gloeistift vervangen.
Maar er staat nu een prachtige Ford Mondeo voor de deur!
foto's heb ik nog niet gemaakt, het was al donker en het regende mij ook iets te hard.
De buren zijn wel zo erg blij he! die stankbak voor de deur weg!
En echt de Mondeo ruik je helemaal niet. Zit natuurlijk wel ander sap in de tank!
Groetjes De drivert

- - - Updated - - -

oeps handtekening klopt niet meer!

Comments

• penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2013
    Hoi Drivert,

Gefeliciteerd, maar dino stinkt echt :).

Herman
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2013
    Veel plezier met de Mondeo.

Ik hoef thuis niet met een F*** aan te komen.

Woman@work beweert al jaren: "Fahr vort mit Ford, komm Heim mit dem Zug" :clap:
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited September 2013
    Drivert
    Veel plezier met de nieuwe bak

aurelius
  • NiekNiek Super Moderator
    edited September 2013
    [QUOTE=pena;68524]Hoi Drivert,

Gefeliciteerd, maar dino stinkt echt :).

Herman

Diesel gaan wij natuurlijk niet gebruiken !!!
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited September 2013
    Hij rijdt al op 100% van dat fijne spul hoor. En, niet stinken he! De buurvrouw blij!!! ze was de laatse tijd flink sikkeneurig, maar dat is nu over :-)

hier is ze dan :-)
    image
  • wodanwodan Super Moderator
    edited September 2013
    Heeft ie egr en partikel filter? Op wat rij je exact?
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2013
    Tzijn wel comfi wagens. Maar hopenlijk geen TDCI? Hopenlijk mag je er lang plezier van hebben.
    Bij TDCI wel uitkijken voor verstuivers.... duuur en vaak kapot (tussen de 150.000 en de 200.000km toch geregeld slecht geworden)..hopenlijk een TDDI oid. (weet eigenlijk niet of ze TDDI geleverd hebben in mondeo). TDCI trekt vaak wel erg lekker..da wel. Koppelmonstertjes. Hij ziet er iig wel netjes uit zo!
    Gaat biodiesel stoken zeker?

Greetz
    beetje late reactie door dat we er af hebben gelegen, maar het is idd een TDCI, heeft al 263.000 kilometers gedraaid, en doet het best op biodiesel. Eigenlijk ook gekocht met het idee om te bewijzen dat een auto met een pi die niet als sterk te boek staat ook op biodiesel loopt, en er niet eerder door stuk gaat.
    Nieuwe opzet, hoe plak ik er nu weer een fotootje in?

O was ik te vroeg, met hoe plak ik hier nu een fotootje in, heb het al gezien, of het werkt zien we morgen, ipad is de batt leeg.
Sign In or Register to comment.