Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Mercedes 300D automaat 1986

hautessahautessa PPO Addict
edited September 2013 in Vraag en aanbod
Collegas;

Omdat ik steeds vaker zonnepanelen vervoer met een kar, wil ik een verlengde bus op GPO kopen. Het gaat om de groene belastingvrije ex-mercedes van Drivertje (@2n). Inmiddels sinds 2007 op GPO. In Dec nog een verse apk er op (alleen wiellager vervangen) Altijd starten en lopen, heel betrouwbaar. Rijdt en stuurt prima. Achterwielkastjes beginnen wat te bladeren van de roest. Werkend electrisch schuifdak, 300d automaat. Ombouw warmtewisselaar en 10mm leiding. Trekt als een beer en rijdt als een vorst!

Gewoon een goede daily driver, jaar in jaar uit. In al die jaren slechts 1 keertje mij laten staan (de tank was leeg...:redface:)

-evt fotos via email-

2750,00

Comments

• hautessahautessa PPO Addict
    edited May 2013
    Wat zal ik es zeggen:

Men mag de auto ophalen voor het LEDIG gewicht van een 300d...
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2013
    Daar mogen ze mijn 300TD ook voor komen halen, maar tja zijn zware tijden voor dito auto's he :-)
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited May 2013
    'T zijn niet alleen zware tijden mensen die hun zware diesel willen verkopen hoor. 2750 voor zo een degelijke auto die nog op PPO kan rijden is een redelijk bedrag. Probleem is dat mensen de strot afgeknepen wordt door de toren hoge wegen belasting en daarom verkopen zwaardere auto's nu heel slecht.

Je valt toch van verbazing van je stoel als je weet dat je voor een dergelijke auto in Duitsland 175 Euro houderschapsbelasting betaald maar hier in Nederland mag je 1600 Euro neerleggen.
  • udoudo Super Moderator
    edited May 2013
    Nog erger is dat wij niet met een kenteken van elders mogen rijden en dat anderen hier rijden zonder te betalen.
    Heeft iemand plek om een auto goedkoop te stallen? Dan zet ik een reserve Fox ergens weg.. :-)
    edited May 2013
    Ga je naar Polen verhuizen dan ? :-)
    edited May 2013
    [QUOTE=easy rider;67837] 2750 voor zo een degelijke auto die nog op PPO kan rijden is een redelijk bedrag.

Joh. ledig gewicht is de helft minder. 1375 euro. En nog geen hond die er op ingaat. En dat allemaal door de wegenbelasting. Ding rijdt prima op ppo/gpo, heeft apk en automaat. 1 3 7 5 , 0 0 en nog geen 1 reactie in al die maanden. We hebben ermee te dealen...
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    H,

Heeft ie een trekhaak?

Kun je foto's mailen?

Tim
    edited June 2013
    Trekhaak ja. Fotos zal ik ff mailen. Maar je kent die silberdistelgruene benz van Drivertje toch wel? De staat is nauwelijks veranderd. Hij heeft hem sinds 2007 en ik heb hem sinds ongeveer 2010 overgenomen en sindsdien max 10000 km mee gereden. Vanaf de laatste apk in december zelfs maar 350km zag ik vd week. Ik heb een 'gratis' bedrijfsbus. De moeder van mn kinderen brengt er alleen bij heel slecht weer de kids mee naar school. De staat is redelijk goed. Aandachtpuntje word 1 krikpunt en achterspatbord randjes. Meer visueel, voor apk maakt beide niet uit.
    edited June 2013
    Hautessa,

Voortschrijdend inzicht heeft me verteld dat er geen projecten bijkomen.

Jammer,
    Tim
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2013
    [QUOTE=Tim;67868]Hautessa,

Voortschrijdend inzicht heeft me verteld dat er geen projecten bijkomen.

Jammer,
    Tim

Ik wist niet dat "Voortschrijdend inzicht" synoniem was voor "mijn vrouw" :mrgreen:
    edited June 2013
    Ja soms spelen die ook een belangrijke rol in het besluitvormingsproces he :-)
    edited June 2013
    Ik heb me nog nooit laten vertellen wat ik rij, hoe ik rij, of waarop, door de moeder van mijn kinderen. Ik bemoei mij daarentegen ook niet met haar kleding shoppen van mijn geld als ik vind dat het minirokje of topje nog wel iets korter kon...
    edited June 2013
    Oja Ingmar. Vd rest heeft ze geen enkel recht in mijn besluitvormingsproces. Op dit moment zijn we alweer bijna tien jaar op deze basis samen. Het bevalt ons beiden goed. Take it or leave it.

-tekst iets luchtiger aangepast-
    edited June 2013
    Goeie houding hoor, heel flink.....

T
    edited June 2013
    Bij ons werkt et! Bij anderen wellicht niet. Ik denk wel dat de afspraken, voorwaarden en houding in het begin van de relatie het belangrijkst zijn. Duidelijk zijn. De moeder van mijn kinderen is er gelukkig mee zegt ze. In een later stadium een andere houding aannemen kan desastreus werken zie ik in mijn vriendenkring.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Amen!
  • Sandman79 PPO Burner
    edited June 2013
    hoeveel km heeft ie in totaal gelopen? sorry, no interest, trekgewicht is te laag.. :( (1500 kg toch? )
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Onze E250 uit '92 mocht 1500 kg trekken en wannner de hellingen niet boven een bepaald % komen mocht er zelfs 1900 kg achter!
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    190d 2.0D mag 575kg ongeremd en 1200 geremd trekken.
    (bij 1200kg brand je waarschijnlijk de koppeling eruit........)
    edited July 2013
    Geef ik maar weer een schopje omhoog. Sinds afgelopen December 350 km gelopen ofzo. 1000 euro voor de ppo liefhebber, omgebouwd en al jaren op ppo. (overigens apk t/m eind December)

1 0 0 0 , 0 0 euro
    edited September 2013
    750,00 euro es kijken of er dan belangstelling is. Hij staat nog steeds op dezelfde km's...
  • Heb je evt foto's
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    Hey Benny,  kijk wel ff naar de datums. De post is 3½ jaar oud. Dus de kans dat de wagen er nog is, is wel erg minimaal.  Uiteraard het proberen waard. Maar foto's zouden meer uit het verleden komen waarschijnlijk.
    Zoek je specifiek een PPO mobiel of meer een Mercedes diesel?

Greetz!
  • Wel, ik ben me nu al ff aan het verdiepen in ppo.
    En ik denk dat je met een nieuw CO2 certificaat, de dure diesels veel goedkoper kan inschrijven.
    Ik heb mezelf nu een a6 avant 2.5 tdi aangeschaft. En ben de motor op punt aan het zetten, voor ik er een ppo installatie inzet.en als dat achter de rug is, ben ik van plan om die wagen een nieuwe Europese CO2 certificaatskeuring te laten doen.
    Waarmee je de biv en rijtaks moet kunnen halveren.
    En in het aller slechtste geval, wordt het een lichte vracht
  • wodanwodan Super Moderator
    Kan je dat eens toelichten, hoe je een Nieuw Europees CO2 certificaat gaat bekomen voor een voertuig waar de CO2 en Euro normering al van gekend is?
Sign In or Register to comment.