Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Themperatuur sensor

Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
edited April 2013 in Algemene Techniek
Onlangs heb ik een temp. sensor gekocht. Zo'n Auriol binnen-, buitenthermometer met klokje. Er bij zit een snoertje van 3 m. waaraan een sensor zit welke aangeraden wordt om achter de voorbumper te monteren. Ik wil hem gebruiken aan de buitenkant van mijn 2e tank (verwarmd en ge

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited April 2013
    vaak heb je idd een plus en een min. elke tweeling snoer o.i.d kan gebruikt worden.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2013
    Zo'n dingetje heb ik ook in ook in ons Pzjo-tje geplaatst zodat we afgelopen weken konden zien dat de straat glad zou kunnen zijn.

Je zou de display ook zo kunnen plaatsen dat je het via de spiegel uit kan lezen.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2013
    Douwe,

Gewoon een dun 2 polig draadje pakken.

Tim
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2013
    Hoogstwaarschijnlijk een PTC, dan maakt zelfs de polariteit niet uit.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2013
    Douwe,

Dit apparaatje (uit de voordelige Duitse supermarkt :-P ) reageert vrij snel op temperatuursverandering (door bijv. rijwind). In ons geval wenselijk.
    Stop de sensor maar gewoon tussen de tank en de isolatie op de plek waar jij de temperatuur wilt weten.

Veel plezier.

(achteraf had ik een tweede moeten kopen om de PPO temperatuur in de Silberpfeil uit te lezen)
Sign In or Register to comment.