Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Hier graag foutmeldingen

mennomenno Webmaster
edited June 2013 in Forum beheer
Om even het overzicht te houden ontvang ik hier graag de foutmeldingen. Wat ik zelf oppik her en der op het forum zet ik hier heen, anders raken we het overzicht kwijt :-)
«13

Comments

• mennomenno Webmaster
    edited November 2012
    Deze staat open:
    [QUOTE=easy rider;66269]Ik lees dat er updates gedaan zijn. Forum draait weer lekker.

Volgens mij heeft Menno nu ook een Adblocker script ge
  • NiekNiek Super Moderator
    edited November 2012
    Goed idee Menno. Misschien kun je hem sticky maken en als het probleem is opgelost, de meldingen van die fout verwijderen
  • mennomenno Webmaster
    edited November 2012
    Stciky is gedaan, bedankt voor de reminder :-)
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited November 2012
    Kreeg vandaag 15 mails binnen met verwijzingen naar oude berichten?
  • wodanwodan Super Moderator
    edited November 2012
    Heeft Niek ook al gemerkt. Is mogelijks het gevolg van het 'fixen' van de chatbox datum weergave... ik zeg wel, mogelijks, is maar een vermoeden.
  • mennomenno Webmaster
    edited November 2012
    Dit heeft te maken met een fout die een tijd geleden in het forum zat, toen moest elke post goedgekeurd worden door een mod. Tijdens het checken van alle instellingen kwamen al die posts ineens weer voorbij als 'moet nog goedgekeurd worden'. Ik heb daarom alles in bulk goedgekeurd.
    edited November 2012
    Logisch.
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    Hoi Menno,

Sinds een paar dagen werkt mijn 'new posts' niet meer?
    Ben wel ingelogd :).

PS op de forum (voor-) bladzijde kan ik wel zien (in blauw) wat ik nog niet gelezen heb.

Herman
    edited November 2012
    Pena, even uitloggen, alle cookies wissen en opnieuw inloggen.
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited November 2012
    Sorry maar bovenstaande werkt niet bij mij. Ik heb het zelfde euvel........... 'New Posts' werkt niet.

Douwe.
    edited November 2012
    Het lijkt wel of bij mij de nieuwe posts niet in het 'New Posts' bakje komen. Als ik op het voorblad kijk naar de data en deze van gister aanklik dan komen de nieuwe niet in zicht. Dit in tegenstelling tot Pena ...

succes,

Douwe
  • udoudo Super Moderator
    edited November 2012
    [QUOTE=Dappere Douwe;66500]Het lijkt wel of bij mij de nieuwe posts niet in het 'New Posts' bakje komen.
    Dit zie ik ook.
    Ik moet met ctrl-f5 verversen om e.e.a. wel te zien.
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    lijkt wel of de berichten tijdsregistratie is gereset. berichten die een paar dagen geleden al zijn gepost, hebben nu de melding dat ze er net op staan.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    Er werd gisteren van mij weer een bericht in de wacht gezet wachtende op goedkeur door moderator??
    edited November 2012
    Bij mij werkt het weer. Dank HH moderators,

Douwe.
    edited November 2012
    Hele forum is in de war.
    Mijn post van dagen geleden staat hier boven van 2 min geleden.
    En alle posts van anderen is weg??

Heb opnieuw ingelogd (nieuw cookie). Geen nieuwe posts.
    Ook op 'New Posts' geen nieuwe posts.
    Als ik op de laatste 24 uur klik dan kijg ik ze wel :)

PS nu de post klaar is staat alles er weer ???

Herman
  • Alex.hobbyAlex.hobby PPO Burner
    edited December 2012
    Volgens mij i de klok van de server op hol. Het is nu 18.05 en het forum geeft aan: Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. edit: Nu ik gepost heb is de klok ineens bij ????
    edited December 2012
    Kon gisteren 02-12 geen berichten meer posten, niet op draadjes of PB omdat het venster niet zichtbaar was. Ook moest ik opnieuw inloggen en op de plaats van het wachtwoord zag ik het hele wachtwoord i.p.v. de bekende punten. Browser FF. [EDIT] kan ik IE berichten niet wijzigen wel in FF. Krijg de volgende error: --------------------------------------------------------------------- Foutdetails webpagina Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.0; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 2.0.50727; .NET4.0C; .NET4.0E) Tijdstempel: Mon, 3 Dec 2012 18:37:28 UTC Bericht: 'SIMPLEVERSION' is niet gedefinieerd Regel: 139 Teken: 2157 Code: 0 URI: http://www.ppo.nu/clientscript/ckeditor/ckeditor.js?t=A7HG4HT&v=420 --------------------------------------------------------------------- By the way, wie zijn deze gasten? http://www.ppo.nu/member.php/4740-Aroummons http://www.ppo.nu/member.php/4444-rycoaqau Lijkt mij niet helemaal zuivere koffie. Ik zie de laatste dagen meer van die gekken namen en ze hebben allemaal ICQ. [/EDIT]
  • mennomenno Webmaster
    edited December 2012
    Hoi Easy,zijn de problemen nu nog aanwezig? Ik heb wat instellingen gewijzigd mbt javascript.
    edited December 2012
    Kan wel posten zoals je ziet maar je hebt nog een bak java errors, zie hieronder: Tijdstempel: 3-12-2012 22:17:45 Fout: ReferenceError: YAHOO is not defined Bronbestand: http://www.ppo.nu/ajax.php?do=analytics&v=420 Regel: 1 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:34 Fout: ReferenceError: YAHOO is not defined Bronbestand: http://www.ppo.nu/clientscript/vbulletin-core.js?v=420 Regel: 11 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:37 Fout: TypeError: vB_XHTML_Ready is undefined Bronbestand: http://www.ppo.nu/clientscript/vbulletin-ajax-reputation.js?v=420 Regel: 11 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:37 Fout: TypeError: vB_XHTML_Ready is undefined Bronbestand: http://www.ppo.nu/clientscript/vbulletin_multi_quote.js?v=420 Regel: 11 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:37 Fout: TypeError: vB_XHTML_Ready is undefined Bronbestand: http://www.ppo.nu/clientscript/vbulletin-editor.js?v=420 Regel: 11 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:38 Fout: TypeError: vBulletin is undefined Bronbestand: http://www.ppo.nu/clientscript/vbulletin_quick_edit.js?v=420 Regel: 11 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:39 Fout: ReferenceError: YAHOO is not defined Bronbestand: http://www.ppo.nu/clientscript/vbulletin_ajax_threadrate.js?v=420 Regel: 11 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:39 Fout: ReferenceError: YAHOO is not defined Bronbestand: http://www.ppo.nu/clientscript/vbulletin_textedit.js?v=420 Regel: 11 Tijdstempel: 3-12-2012 22:18:48 Fout: SyntaxError: syntax error Bronbestand: http://www.ppo.nu/newreply.php?p=66555&noquote=1 Regel: 4, Kolom: 60 Broncode: blog : "" }; var AJAXBASEURL = "http://www.ppo.nu/"; // --> En je hebt zelfs een syntax error. Klik even op je Foutconsole in FF en je ziet ze allemaal op een rij.
    edited December 2012
    En de spaties tussen de regels worden ook niet meer gedisplayed zoals je ziet.
  • mennomenno Webmaster
    edited December 2012
    ik zie het, 'k denk dat ik weet waar t vandaan komt. Ga ik deze week mee aan de slagBedankt!
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    Steeds bericht met '1 ongelezen prive bericht'.
    (klopt niet denk ik)
    Ik selecteer er dan een hoop en kies 'markeren als gelezen'.
    Ik krijg dan:

Your submission could not be processed because the token has expired.

Please push the back button and reload the previous window.

(help!!)
    edited December 2012
    Idem hier, meldingen 1 user awainting... maar dat is verkeerdelijk, new posts idem dito, werkt ook niet meer.
    Uitloggen, cookies wissen, opnieuw inloggen, geen oplossing.
    Ik ga nu alles markeren als gelezen en kijken wat dat geeft.

Edit: Dit geeft Your submission could not be processed because a security token was invalid.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Dus even uitgelogd, buffer firefox geledigd, opnieuw ingelogd en nu lijk 'new posts' terug te werken...
    edited December 2012
    Als ik bovenstaande wil editen, ontbreekt er een deel van mijn bericht... nl Edit:...
    is weg. Ergens een buffer probleem dunkt me.

Edit: Als ik nu dat ik dit bericht geplaatst heb, het bericht hierboven wil aanpassen, staat alles er wel...
    edited December 2012
    Hoi Menno,

Ik vind al dagen geen nieuwe posts, terwijl ze er wel zijn?

Herman
    edited December 2012
    Datum Calendar stopt bij 2011
    edited December 2012
    Het klopt nog steeds niet. Als ik klik op berichten van de laatste 24 uur, krijg ik dit draadje. Daar lees ik, dat het laatste bericht van mij afkomstig is. Ga ik naar dit draadje, zie ik helemaal geen berichten van mijzelf.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2012
    Kan het volgende bericht niet posten in reactie op waar te koop in Belgi
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited December 2012
    Wat boven wordt omschreven heb ik maanden last van geen nieuwe post steeds de zelfde post.
    of desof dit bericht site geblokeert ik weet zelfs niet of dit bericht door komt.

de joekte aurelius
    edited December 2012
    Het lijkt als of alles weer werkt :)

Herman
    edited December 2012
    ik juich nog niet. new posts loopt bij mij nog steeds achter.
    vernieuwen van pagina's levert soms nieuwe posts op.
    in/uit logen verandert dat niet.
    edited December 2012
    post nr 28 v niek was laatste post in dit topic zonet.
    problemen zijn er nog steeds, verschillende pc's same browser IE
    edited December 2012
    Volgens mij heeft het iets te maken met de cache vs verloop pagina search.php,
    want na mijn firefox buffer volledig geleegd te hebben, heb ik geen probleem meer.
    edited December 2012
    probeer Dan zie je onderaan de pagina, dat de tijd weer goed staat. Dan werkt het zaakje wel
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    [QUOTE=wodan;66625]Volgens mij heeft het iets te maken met de cache vs verloop pagina search.php,
    want na mijn firefox buffer volledig geleegd te hebben, heb ik geen probleem meer.
    Hier getest, klopt.
    Even later probleem weer terug.
    edited December 2012
    Hier geen cache problemen, we als ik in FF of IE een bericht plaats kan ik geen lege regels plaatsen?
    edited December 2012
    16-12-2012, probleem in FF en IE, zit ik net een knoert van een verhaal te typen kan ik weer geen lege regels zetten?

Google maar es even op Vbulletin "line break problem".

Ik ben er voorlopig helemaal klaar mee, er zitten regelmatig 4 javascript errors in het edit venster, er is ook iets loos met de codes die in de browser cash gezet worden, als ik de cash leeg dan kan ik ineens wel zinnen typen met lege regels er tussen? Ik kom pas weer terug als alle problemen hier helemaal zijn opgelost. tot laterz gasten.
    edited December 2012
    Wat heb je als setting in gebruikers instellingen?
    Tekstverwerker berichten:

Geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG
    Basale tekstverwerker - Een simpel tekstveld
    Standaard tekstverwerker - Extra opmaakmogelijkheden

Voor het opstellen van forumberichten of berichten aan andere leden zijn er drie soorten tekstverwerkers. De simpelste is een gewoon tekstvak; de meest geavanceerde is een volledige WYSIWYG-tekstverwerker, waarmee je tekst kunt opmaken. De lay-out krijg je meteen op je scherm te zien.

Afhankelijk van de mogelijkheden van je webbrowser kan het zijn dat je niet van al deze opties gebruik kunt maken. Als er zich tijdens het versturen van berichten problemen voordoen, probeer dan een ander type tekstverwerker te gebruiken.

Ik gebruik deze: Standaard tekstverwerker - Extra opmaakmogelijkheden
    en heb daar nooit problemen mee gehad qua lege lijnen...
    edited December 2012
    'New Posts' werkt al een tijdje niet meer bij mij. Ik ga nu maar naar .............., 'here' waar ik de laatste nieuwe berichten kan lezen. Jammer maar het is in ieder geval iets.

Succes met de reparatie, goede 21e december, kerstdagen en een heel goed nieuw jaar,

Douwe.
    edited December 2012
    Ook zo Douwe.
    new post wekt wel als je control+F5 indrukt
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    We hebben dus een probleem met de editor (of 1 er van)
    En een verversingsprobleem. (Ed zag zelfs zijn inlogstatus niet wijzigen)

Wat is er gedaan?
    Wat kunnen we er nog aan doen?

Zoeken met google levert me niet veel op voor het verversingsprobleem wat ik zelf kan c..q. wil doen. (weinig ervaring nog met vbulletin etc)
    edited December 2012
    Udo, was het simpel, ik had het al opgelost ;)

Ik vermoed ergens iets met de cookies EN de http headers en ik probeer nog wat verder...

Edit: Ik heb dit:
    Add No-Cache HTTP Headers
    Selecting yes will cause vBulletin to add no-cache HTTP headers. These are very effective, so adding them may cause server load to increase due to an increase in page requests.
    op yes gezet.
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    [QUOTE=wodan;66705]Udo, was het simpel, ik had het al opgelost ;)
    Dat begrijp ik en dit is ook geen kritiek, maar juist om even samen te vatten wat er geprobeerd is en wat wel/niet effect heeft.
    Dit om dubbele pogingen etc te voorkomen.

Wat mij betreft zie ik het editor probleem nog niet.
    Wel nog het verversingsprobleem.
    edited December 2012
    Ik had het ook niet als kritiek gelezen.
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    Verversingsprobleem lijkt weg....!
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2012
    Ik kreeg gisteren de melding dat mijn post eerst door een mod goedgekeurd moest worden voordat deze geplaatst zou gaan worden. Was een post in het topic "Waar te koop in Belgi
    edited January 2013
    [QUOTE=menno;66560]ik zie het, 'k denk dat ik weet waar t vandaan komt. Ga ik deze week mee aan de slagBedankt! En..... al wat verder gekomen? In het "bewerk bericht" venster zitten nog steeds 2 stuks syntax errors en 3 stuks javascript errors in vBulletin. Lege regels (alinea's) kunnen nog steeds niet gemaakt worden door het niet accepteren van line breaks.
    edited January 2013
    Voor zover ik kan zien en er verstand van heb (sorry niet zo veel. Heb meer verstand van .....) werkt het forum weer prima. Geen problemen bij mij verder.

Dank en succes,

Douwe.
    edited January 2013
    Eens even wat proberen.
    image
    een witje.
    image
    Mooi dat werkt.
    image
    Wat ik nu gedaan heb is een alinea gemaakt d.m.v. een transparante afbeelding (185X12 pixels). Deze afbeelding is net zo breed als het berichten venster waardoor elke zin achter de afbeelding automatisch naar de volgende regel geschoven wordt, een geforceerde line break zeg maar.
    image
    Ik denk ook al dat ik weet waar nu het probleem zit. Ik heb bij al mijn browsers alle invoegtoepassingen uit staan waardoor ik dus een browser heb zonder meuk die zaken vertragen. Bovendien maak je je browser op die manier ook zeer veilig. Zo doe ik ook geen updates op de browsers. Probleem is echter dat als je update uitvoert op een forum dat deze update uit gaat van een recente browser met alle toeters en bellen en dat heb ik dus niet en dan gaat het mis.
    image
    Zo zit ik ook op andere fora en daar werkt alles perfect omdat deze niet steeds de nieuwste updates uitvoeren. Als het nu gaat over beveiligingsupdate dan zeg ik dat is goed maar blijf van de lay-out af want dan kan er van alles mis gaan zo blijkt.
    image
    Dat ik steeds blijf hameren op fouten in de software van dit forum is niet voor niets. Ik spreek regelmatig met mensen die ge
Sign In or Register to comment.