Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

mijn frituurpan

BenXsaraBenXsara PPO Wannabe
edited February 2011 in Filteren van GPO
In mijn frituurpan gebruik ik zonnebloemolie. Deze heeft gisteren staan afkoelen en is 200 graden geweest.
Vraag: zou daar nog water in opgelost zijn? Of is dat allemaal uit de olie?
Het staat nu buiten door een koffiefilter (van de Aldi) te druppelen. Snelheid is 50 ml/ uur
(schatting)

:-)

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    edited February 2011
    Ben,
    als je hem hebt laten afkoelen zonder afgesloten deksel, dan geen water. Met gesloten deksel: kleine kans op condens, dus water.
    Niek
  • BenXsaraBenXsara PPO Wannabe
    edited February 2011
    Okee, dan zit er bij mij geen water in.
    Mijn koffiefilter lijkt nu verstopt te zitten

;-)
  • NiekNiek Super Moderator
    edited February 2011
    Kennelijk junior filteraar: eerst zaakje laten bezinken en dan pas filteren.
    Niek
  • BenXsaraBenXsara PPO Wannabe
    edited February 2011
    Ik heb de luxe dat ik mijn olie mag afleveren bij mijn GPO-leverancier, die het voor mij gratis filtert.
    Ik gebruik mijn dieseltje eigenlijk te weinig om zelf al die moeite te moeten doen om te filteren. Van de zomer maar eens kijken of ik in Frankrijk een diesel kan vinden van 25 jaar oud. Nu kan het nog. Dan laat ik de Xsara achter bij familie aldaar. Scheelt mij 87 euro per maand wegenbelasting

:-)
Sign In or Register to comment.