Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

www.oliepers.be bekendmaking onze site

oliepers PPO Newbie
edited February 2010 in Informatie (links)
Hallo

Mijn naam is Ward Janssen en tien jaar geleden koos ik ervoor om te gaan lobbyen voor een accijnsvrijstelling in Belgi

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2010
    Beste Ward (Beste Belg),

ik heb je wel eens proberen op te sporen vanwege je activiteiten. Nooit een reactie op mijn mails gehad van je. (zullen wel oude adressen geweest zijn oid).

Ik stuur je nu wel een mail via je website.

Ruud
  • udoudo Super Moderator
    edited February 2010
    Goed initiatief!
    Welke nederlandse bedrijven gebruiken jullie apparatuur?
    Dan kunnen we daar eens gaan kijken.... :-)
    edited February 2010
    De Belgische ppo tankstations (al dan niet accijnsvrij) in kaart gebracht: image
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2010
    OokJan in Bierbeek staat er ook bij, zie ik.
  • oliepers PPO Newbie
    edited February 2010
    Beste Ruud, je naam klinkt me bekend van enkele jaren geleden en ik denk ook dat jij de folder van Elsbett ging actualiseren. Maar daar is dan uiteindelijk iets tussen gekomen. Knap hou je dat kaartje maakte. Er is een andere Hombeek bij Mechelen waar Ivo Vandooren zit.

CaddyEddy, Jan is een goede vriend geworden. Ik hoorde hem al langer over jullie website praten en ben ook naar de bijeenkomst bij zijn thuis gekomen. Dat gaf me de indruk dat er veel doe mensen bij zijn.

In Nederland is Piet Smits van start gegaan uit Sliedrecht. Hij gebruikt zijn olie in een nieuwe trekker Case IH. De verdeler nam zelfs voor zijn common rail de fabrieksgaratie over en kocht ook ter demonstratie voor zijn klanten een dubbele pers.

Vandaag is nog een persje weggegaan voor Rinus de Bonte uit Piershil. Een toffe landbouwer met geitenboerderij, wat vee en 60 ha akkerbouw. Hij heeft veel ervaring heeft met allerlei alternatieve vormen van energieopwekking. Ik denk niet dat zij olie gaan verkopen. Piet misschien wel.

Groeten
    Ward
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited February 2010
    hee ik ga dit jaar naar tintigny
    niet voor de olie maar in belgie mag ik met mijn paramotor
    over al opstijgen en landen en dat mag in Nederland niet

toch wil ik wel eens bij deze boer kijken heeft iemand het adres ?

gr oscar

stellendam
    image

melisand

image
    edited February 2010
    Ward, ik ben sinds enkele jaren adviseur van Elsbett. Ik heb je een pb gestuurd. Gaarne een reactie daarop.
    Dyslectie: Alain Vandenbussche, Ferme Du Chenois 6730 TINTIGNY (melk en mest vee)
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited February 2010
    Wat mij betreft iets voorzichter met noemen van namen (en woonplaats) zonder dat die mensen dat zelf weten. Internet kent geen gummetje......
    edited February 2010
    Sinnefjild: Dat adres staat gewoon op internet. Met de vermelding dat daar ppo te koop is. In Belgi
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited February 2010
    Ruud: dit was meer bedoeld voor Ward...
    edited February 2010
    ik zit weer in mijn mand:)
Sign In or Register to comment.