Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Tanken in Duitsland

Schutteman PPO Newbie
edited November 2005 in Informatie (links)
Beste forumleden,

Ik heb op zoek naar een lijst met tankstations in Duitsland waar je PPO kunt tanken.

Deze PPO moet wel aan de (voorlopige) DIN 51605 - norm voldoen.
Ook moet de PPO warm geperst zijn!

Zou één van mijn collega forumleden mij hiermee kunnen helpen?

BVD,

Frank Schutteman

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2005
    Tankstations heb ik gevonden:

www.biotanke.de www.rerorust.de www.fmso.de

Succes!

Ruud
  • MBLe PPO Burner
    edited November 2005
    Warm geperste PPO uit Raps zul je niet snel vinden. Dat doen alleen de grotere raffi's (ADM, Cargill, Broekkelmann etc.)
    Als het niet aan DIN 51605 voldoet is de oude RK-2000 norm ook wel voldoende denk ik. Sommige boeren voldoen daar niet aan, maar veel andere weer wel.
  • Schutteman PPO Newbie
    edited November 2005
    Heren,

bedankt voor jullie antwoorden, maar;

Ruud:
    Deze websites had ik al gevonden, maar hier kun je niet zien of de PPO aan de Norm voldoet.

En MBLe:
    Ookal kun je ze niet zo veel vinden, kun je mij aan een lijst helpen?
  • MBLe PPO Burner
    edited November 2005
    Dat vinden van warm geperste raps wordt denk ik lastig.
    Ik weet dat de groten dat doen. De warme persers zijn tevens de grote raffi's. Ik denk dat je daar niet snel tussenkomt.
    Dat zijn namen als: Cargill (Hamburg), Bunge (Mannheim), ADM (Hamburg) etc. Ook een kleinere als Broekkelmann doet het warm.

Verder zijn er diverse lijsten van olieleveranciers. Dan moet je kijken op http://www.ufop.de/rapsoel_bestellservice.php
    Daarmee kun je voorlopig wel even vooruit denk ik.....;)
Sign In or Register to comment.