Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

einde sticky supermarkt prijzen:en APO sticky

pjotterpjotter Banned
edited September 2009 in Olieen
en de APO prijzen sticky vanaf nu om mij.
want flesjes tijd is bijna vorige eeuw.

en APO/GPO is hot momenteel

en omdat ondermeer APO L/prijs kenner E.R post.
easy rider;33287 said:
Beetje duur 70 Cent,
Je moet met de GPO niet boven 50% van de DINO prijs uit komen.
Dino doet in Nederland vandaag tussen de 125,9 en 142 dus gemiddeld is dat 133,95 gedeeld door 2 is dat 66,9 cent.

Groeten,

Easy rider.

lijkt mij een APO/GPO liter verkoopprijs door de aanbieders veel intressanter om up to date te houden nu.

dino is momenteel gemiddelt 1 eurie/L.

dus APO richtprijs = 0.50 cent L:)
easy rider;46110 said:
Olie van de visboer 0,14 cent. Alleen nog even filteren!!! :mozilla_cool:

LACHE:D
wanneer ga jij is een keertje comercieel ER.
wordt lachen met zo een prijs stunter als jij :D

Comments

• DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited September 2009
    Pjotter nu haal je wel erg oude prijzen in je vergelijk.
    En wat Er schrijft 50 % van de dino prijs is natuurlijk ook ge*** in de ruimte, maar ook dit was een oud verhaal. Vraag het hem vandaag de dag nog maar eens een keer.
    En als het nog steeds 14 cent kost bij de visboer mag je voor mij 10.000 ltr brengen, mag je best nog 6 ct winst maken ook.
    the drivert.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited September 2009
    ".....en alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden" zei de agent tegen de arrestant.

Je moet deze teksten wel in de juiste context plaatsen pjotter. In die tijd probeerde men (ik noem geen namen) de prijzen van de gefilterde olie zo ver op te voeren dat het voor niemand meer interssant was om er op te gaan rijden, dat is gelukkig niet gelukt zoals we vandaag de dag kunnen constateren, gevolg van de toen gedane uitspraken? ik weet het niet maar de prijs is wel redelijk stabiel gebleven.

Zelfs als je olie weet in te kopen tegen 14 cent (wat mij wel eens overkomt) valt er van het filteren van gebruikte olie geen droog brood te verdienen. Als je kan beschikken over een lading van 10.000 liter per maand is het commercieel misschien haalbaar maar dan nog... waar raak je het kwijt, op dit forum? ik denk het niet.

Het filteren van en verkoop van de gefilterde olie is en blijft m.i. een passie welke gebaseerd is op een aantal principes behorende bij een stel idealisten met het hart op de juiste plaats...of ze zijn volkomen gestoord :mozilla_wink:.

Ik blijf het als een leuke hobby zien, ik ben altijd bezig dingen te ontwikkelen en verbeteren, ik heb er de ruimte voor, geen tijd maar die maak ik er voor, en wil het rijden op gebruikte plantaardige olie promoten.

Niet meer en niet minder.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2009
    Stokers,

Waarom de APO niet weg wil? De meeste stokers filteren allang zelf.

[QUOTE=easy rider;50887]geen tijdSommige mensen hebben nooit nergens geen tijd voor.....toch lukt het ze om complete blokken te slopen, besturingen in te bouwen, complete motors weer op te bouwen, te filteren, hele dag te posten, etc.

Kom ER, jij hebt bakken tijd, anders deed je het niet.

Tim
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2009
    hihi......jij ook Tim!
  • pjotterpjotter Banned
    edited September 2009
    [QUOTE=Drivertje;50886]Pjotter nu haal je wel erg oude prijzen in je vergelijk.
    .

is maar net een jaar gelee Drivertje.
    gisteren dus.
    toen kocht ik met 20 cent/L verschil bij 2 dealers gefilterd in voor 50 en .70 cent per liter.
    ben benieuwd wat morgen doet.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited September 2009
    [QUOTE=Tim;50888]....Sommige mensen hebben nooit nergens geen tijd voor.....

Geen tijd hebben overkomt je....ergens tijd voor maken is een keuze.
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited September 2009
    [QUOTE=easy rider;50891]Geen tijd hebben overkomt je....ergens tijd voor maken is een keuze.

Dat is een leuke uit spraak easy! ik, of wij hebben ook geen tijd, wel tijd om zo af en toe een kraan te vergeten en je weer magen dwijlen en de zooi weer in orde maken. En dan toch maar weer verder gaan knutselen. Als je nog olie over hebt voor 14 cent mag je me altijd bellen hoor! Het hokje raakt wel vol, maar daar maken we nog wel een gaatje voor vrij.
    ik ga je ruiken :-)
Sign In or Register to comment.