Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Kou en oliebollen

DeBruin PPO Burner
edited July 2009 in Welkom op PPO.nu
Need I say more?

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2009
    [QUOTE=DeBruin;49359]Need I say more?

Yep...denk het wel...alhoewel een oliebolletje er altijd ingaat ?
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2009
    image, je bakt ze wel bruin :)

Herman
    300SD
  • DeBruin PPO Burner
    edited June 2009
    PPO Experience | PPO.nu | Rijden op plantaardige olie -> kou en oliebollen..

het is potjandosie hoog zomer!

Of gooi de frontpage weg, en link direct door naar het forum, of plaats toch minimaal eens per maand een berichtje: ziet er zo uitgestorven uit hier!
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2009
    Ik heb altijd de airco aan en er komt oliebollenlucht uit de uitlaat image

Maar ja, je hebt wel gelijk hm...
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2009
    TS heeft wel een punt...

Menno is niet erg (zichtbaar) actief met het onderhoud van het forum.

En zelf is hij aan het gas...:(
  • DeBruin PPO Burner
    edited June 2009
    Things happens.

Maar goed: alleen Menno is de admin? Geen andere mensen in een/het team?
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2009
    [quote=smul;49371]En zelf is hij aan het gas...:(

Uit het oog, uit het hart...:cry:
  • mennomenno Webmaster
    edited July 2009
    [QUOTE=Man@work;49418]Uit het oog, uit het hart...:cry:
    waarvoor dank...

zie ook de voorpagina. Het onderhoud aan de software gaat gewoon door, alleen neemt het hebben van een kind wat meer tijd in beslag dan gedacht.
    Daarnaast heb ik uren ingeleverd om zo meer tijd voor vrouw, kind en hobbies te kunnen hebben, helaas is de door de baas gevraagde productie meer dan verdubbeld, dus uiteindelijk ben ik nu meer uren per week (ook thuis) aan het werk voor minder geld... en dan iedereen maar zeuren dat ambtenaren lui zijn!

Dat we op gas overgestapt zijn heb ik geloof ik al eens uitgelegd: was een centenkwestie, de Berlingo moest weg wegens gebrek aan kinderzitruimte en ik kon de xsara op lpg goedkoop overnemen van m'n pa.

Soms moet je keuzes maken.
    Ik heb er voor gekozen om het forum in de lucht te houden en lees zoveel ik kan mee, maar de tijd om echt inhoudelijk mee te doen ontbreekt. Ik kan natuurlijk ook het forum/de site opdoeken en de vrijkomende tijd aan mijn gezin te spenderen.

Wie me echt wat wil vragen: er zijn genoeg contactmogelijkheden maar verwacht niet binnen een uur reactie, er is ook nog een leven naast de site.

groeten,
    menno
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    [QUOTE=menno;49620]alleen neemt het liefhebben van een kind wat meer tijd in beslag dan gedacht.

Typfoutje van menno, als voormalig mod verbeter ik hem bij deze even.

Tim
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Zijn er kandidaten om het forum een beetje up to date te houden? Aanmelden bij Menno...
    edited July 2009
    [QUOTE=menno;49620].....helaas is de door de baas gevraagde productie meer dan verdubbeld, dus uiteindelijk ben ik nu meer uren per week (ook thuis) aan het werk voor minder geld.....

Je bent (gelukkig) niet de enige. Met dank aan onze Amerikaanse vrienden.

[QUOTE=menno;49620].....en dan iedereen maar zeuren dat ambtenaren lui zijn!.....

Ja, gek. jullie hebben jaren lang uit de neus lopen boren en nu moet je ineens gaan werken :D.

Bovendien moeten we altijd wel iets te zeiken hebben he.
  • DeBruin PPO Burner
    edited July 2009
    Ik ging er eigenlijk vanuit dat de voorpagina gewoon 'vergeten' was, daar PPO.nu is begonnen als een forum en vooral een forum is,..

heel mooi dat er een complete portal draait, maar de enige activiteit zie je toch echt alleen op het forum waar iedereen actief is.

geen sneer of verwensing bedoelt naar welke oprichter of concierge dan ook die z'n vrije tijd verdeelt over allerlei bezigheden.

Mijn idee: PPO Experience | PPO.nu | Rijden op plantaardige olie doorlinken naar PPO Experience: rijden op plantaardige olie en meer! - rijden op plantaardige olie, of in iedergeval GEEN nieuws pagina: nieuws van vanochtend is namelijk nu al oud..
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Ben een computer aan het inrichten voor iemand en dacht
    Ik maak ppo.nu de startpagina.
    Mij valt op dat je op de beginpagina niet ziet waar het over gaat. Het kan net zo goed een sla-kweekclub zijn (aan de kleur te zien) als iets over de beurs (aan de term "crude olie" te zien). :???:
    edited July 2009
    Idd, nu je het zegt zie ik het ook.

Er zou b.v. in de zwarte balk een text kunnen staan als van "Alles over het rijden op Puur Plantaardige Olie", dat dekt meteen de lading.
    edited July 2009
    image
    (Zijn er ook kunstenaars in de zaal?) ik niet zo
    edited July 2009
    Niet zo bescheiden he Carlo, ziet er goed uit hoor.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Ziet er best wel ok
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    @ Carlo,

Mag het iets kleiner :D.
    Ik haat scrollen (van links naar rechts), of heet dat anders?

Misschien past het zo:
    Rijden op:
    Puur Plantaardige Olie

Verder top ;).

Herman
    300SD
  • udoudo Super Moderator
    edited July 2009
    Qua koud enzo, gisteren dit vastgelegd:

image

Je ziet een stukje van mijn achterdeur an het afstapje naar mijn terras.
    Genomen kort voor 6 uur 's avonds...
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Een idee om de voorpagina op te sieren met ombouw foto's en filtertoren foto's?
    edited July 2009
    @ Udo: vette hagelbui gehad zo te zien!
    Goed idee van die ombouwfotoos :mozilla_smile:
Sign In or Register to comment.