Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Leuke site!!

Henny vannette PPO Newbie
edited September 2006 in Informatie (links)
Leuk reisverslag met veel PPO info van een 100% PPO Hanomag op weg naar mongolië. www.oldcargo.org

Comments

• browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2005
    [quote=Henny vannette]Leuk reisverslag met veel PPO info van een 100% PPO Hanomag op weg naar mongolië. www.oldcargo.org
    Wat een onderneming met zo'n oude truck. Maar behalve een lege accu en een lekke band hebben ze niks geschreven van pech onderweg. Dan kan toch haast niet met zo'n oud beestje en zulke slechte wegen?
  • pieter PPO Master
    edited September 2005
    "t zou aardig zijn als forumleden die er voor voelen een emailtje aan het duo te sturen, we kunnen ze uitnodigen op het forum wanneer ze terug zijn.
    Het zijn dan natuurlijk ervaringsdeskundigen bij uitstek en het zijn enorme promotors die onze (morele) steun verdienen.
  • edited October 2005
    Pieter,
    je bent al aardig bekend in de PPO - wereld.
    Kijk maar eens op deze aardige site, waar je als "auteur" bekend staat:
    http://plantaardigheden.nl/aardig/aardigheden/biobrandstoffen.htm
    Groet, JW.
  • pieter PPO Master
    edited October 2005
    Ik stel m'n toekomstdroom ook maar bij, ik wordt geen brandweerman maar schrijver.
    eigen roem stinkt, maar het snelt wel voor me uit 8) 8) 8)
    al wordt het wel tijd een lijst met "verwijzingen in de literatuur" er bij te zetten, anders knakt m'n carriëre in de knop wegens plagiaat.
  • BrajoBrajo PPO Burner
    edited September 2006
    Ombouwvoorbeeld audi A6

Pflanzenöl-Umbau Audi A6 (Avant Quattro 2,5TDI)

http://www.atx-netzteil.de/pflanzenoel.html
  • BurnIt PPO Master
    edited September 2006
    Zit wel een mooie tank in !!!!!

Dat lijkt mij ideaal, de originele voor de ppo, en dan deze kleine voor de diesel :D
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2006
    Hallo,

Ik kan alleen maar diep respect tonen voor deze dyhards, doet me denken aan die 2 cityslickers waarvan ik dacht dat ze de enige waren.

niet dus en zo te zien zijn deze PPO 'ers een slag fanatieker.

Natuurlijk willen we die erbij.
    Met hun ombouw alles erop en eraan op de volgende meeting zou echt super zijn.

Groet

Drappo
Sign In or Register to comment.