Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ring/ronde tanks geschikt voor op plek reserve wiel

music PPO Newbie
edited April 2008 in Informatie (links)
1tje gevonden bij

Comments

• SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited March 2008
    Dag Music,

Wat is de reden dat je linkjes stuurt van leveranciers? (ronde tank en Warmtewisselaars)
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    Hij denkt dat wij nog niet weten waar Abraham de mosterd haalt.
  • music PPO Newbie
    edited March 2008
    [quote=Miglowie;31299]Hij denkt dat wij nog niet weten waar Abraham de mosterd haalt.

yo Miglowie,
    waarom ik deze links hier heb neergezet ?

omdat "jullie" het tot nu toe niet gedaan hebben

precies van wege de arrogantie dat "jullie" klaarblijkelijk wel weten waar men de mosterd haalt maar van de rest klaarblijkelijk geen kaas gegeten hebben

ook getuige de vele (naar mijn ethisch gevoel, vreselijk lelijke) inbouw acties met (afzichtelijke rare) bakken in de de bagageruimte

een zoek actie naar deze artikelen op deze site leverde tot nu toe niets op,

van af nu dus gelukkig wel

daar voor geen dank

want sites indelen en zoekfuncties inbouwen is mn dagelijks werk
    naast dat ik in een garage als leerling dieselmonteur/teuse werk

Hoi Music,

Natuurlijk heb je een beetje gelijk.
    Die vierkante tanks zijn onogelijk. Maar er past wel veel in.
    Het probleem met de ronde (reserveband) tank is dat die reserveband dan weer ergens anders moet. Ok, veel lekke banden hebben we gelukkig niet meer, maar ik wil mijn reserve band zeker niet missen.

Overigens, dacht ik, dat er hier op het forum iemand was die op de sloop een 'reserveband-kuip' uitgezaagd had. Deze plaat in 4 stukken had verdeeld, en van elk stuk een cm af had gehaald. En toen de 4 stukken weer aan elkaar gelast. Met als resultaat een kuip die precies binnen de originele kuip past.
    Dan nog de boven kant dicht en je hebt een verschrikkelijk mooie tank (maar dus nog altijd een reserve wiel).

Over mooi valt veel te zeggen maar ik dank dat de meeste hier vooral functioneel zijn en mooi komt dan vaak pas bij de 2e of 3e ombouw. Mocht je ook gaan ombouwen dan zijn we natuurlijk geinteresseerd in jouw foto's.

Gelukkig zijn we een vriendenclub en kunnen we tegen een stootje :).

groet

Herman
    300SD
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    [QUOTE=music;31282]1tje gevonden bij
  • music PPO Newbie
    edited April 2008
    zo als ik al zei het onderdeel / artikel ring/ronde tanks geschikt voor op plek reserve wiel
    is op deze site tot nu toe niet te vinden geweest
    dat kan je testen door er een zoek aktie op loste laten

er wordt veel gesoproken over warmte wisselaars koelvloestof en elektrisch

maar niet over ring/ronde tanks geschikt voor op plek reserve wiel

zoals ik ook al errder heb aangegeven werk ik in een garage
    ik probeer daar de eigenaar in te voeren in de pol techniek
    en hem zover te krijgen dat ie zich ook professioneel gaat begeven op dat vlak
    daarin past eigenlijk alleen het beeld van een professionele installatie met een ring/ronde tank geschikt voor op plek reserve wiel
    tenminste als je zo iets professioneel voor klanten / derden wil gaan inbouwen

maar ring/ronde tanks geschikt voor inbouw in het reserve wiel
    past in dat beeld natuurlijk nog meer

dus als iemand weet waar je dat soort artikelen kan kopen bestellen/laten maken dan stimuleert dat mijn projekt "het professioneel inbouw station"

want ook die discussie/forum/link was dus tot nu toe niet te vinden met een zoek aktie op/in deze site

want het gaat niet aan dat een bepaalde website al ergens is genoemd op een "groeilijst" als een bepaald artikel niet is genoemd met de juiste link er nasar toe dan weten de goed ingevoerden in de materie misschien uiteindelijk waar men de mostert haalt

maar de mensen die een artikel en informatie komen zoeken weten dat niet
    die vinden dan een "vrienden" klub maar niet idereen die een auto wil laten om/inbouwen is opzoek naar een "vrienden" klub, maar wel naar relevante informatie betreffende specifieke artikelen

neem bijvoorbeeld de diskussie over elektrische voorverwarmers / warmtewisselaars
    a) een zoek actie op de term wt2 kan niet worden uitgevoerd omdat die afkorting die hier op deze site veel wordt gebruitk niet aan de voorwaarden voldoet

verder ben ik in die discussie alleen artikelen van sam hotten (poelheizer) ach jansen en dieseltherm tegengekomen http://www.ppo.nu/forum/f45/welke-wisselaar-421/

maar in die niet bestaande artikelen lijst staat bijvoorvbeeld niet aangegeven en besproken de met 2 gloeibougies uitgerusttte Elektro-Heizer Kraftstoff van Bauteile rund um den Umbau von Dieselmotoren auf den Betrieb mit Pflanzenöl

welke voor mij als nog niet bestaand professioneel om/inbouw station lijkt op een zeer professioneel en zeer interessant artikel tezamen met de ring/ronde tanks geschikt voor op plek reserve wiel

verder over mijn prive om/inbouw perikelen van zowel de afgelopen als in de toekomstige tijd
    zal ik tzt uitvoerig bericht doen in het daarvoor bestemde forum

Welkom music!

Je wilt dus eigenlijk de kant op net zoals de gasinbouwstations?

Kennis kunnen we hier nooit genoeg hebben, ben benieuwd naar je eigen project.

Kom je ook naar de meeting?

Groet, Cp
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited April 2008
    @ Music: Eerst was ik verbaasd over je actie maar nu geef ik je gelijk.

Zoeken is lastig op deze (nieuwe) site. Helemaal voor een beginner. Ik heb er zelf ook veel moeite mee. Ik heb wel eens geschreven over ronde tanks maar kan het niet meer vinden.

Die ornaje tank van Monopoel heb ik. Prima tankje alleen de dop en de aansluitingen maakt de tank te hoog voor mijn reserwielruimte. (Renault Megane wielmaat 14/185) Ik heb mijn vloer in de kofferbak moeten verhogen met balkjes en een 8 mm multiplex plaat waarin ik een vul-luikje heb gemaakt. Vond ik toen balen, maar achteraf vind ik het wel handig omdat ik nu wat meer "geheime" ruimte heb voor gereedschap, nummerplaat, touw, e.d. .

Kortom de tank is goed en van prima materiaal maar hij is te "hoog" tenzij je een reservewiel met een breedte van 205 kwijt kan in je reservewielruimte.

Daarom zou ik de volgende keer die van Oko nemen.
Sign In or Register to comment.