Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Googlemaps tankkaart

marcnagtegaal PPO Newbie
edited June 2010 in Informatie (links)
ik ben begonnen met het maken van een google map waar alle PPO tankstations op staan:

lange google link

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    edited December 2007
    Goed gevonden!
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    heb ff topic opgeschoond ;)
  • BlackchromeBlackchrome PPO Wannabe
    edited December 2007
    He leuk initiatief, nu moet ik ze alleen nog even omzetten naar waypoints voor in de GPS.

Ik las ergens, http://www.koolzaadolie.net/content/view/24/23/, dat er in duitsland 1600 tankstations zijn.
    Die staan niet op deze kaart. Maar die heb ik ook nog nooit op een andere kaart gezien. 1600 lijkt me een beetje positief.
    Dit bedrijf staat trouwens ook op de kaart maar op hun website wordt mij nou niet duidelijk ofze ook PPO verkopen, zoja wat kost da daar?

Zijn de gegevens van frankrijk ook bekent? zou mooi zijn als die er ook zijn, voor de vakantie :)
    Ook zou het mooi zijn als er in België wat meer pompen bij komen.
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Kijk eens in de linkjes onder dit bericht. Daar kan je meeste tankplaatsen in Belgie en Frankrijk vinden. Voor de duitsen bestaat al een kaart, http://www.rerorust.com/db/l/10.html
  • BlackchromeBlackchrome PPO Wannabe
    edited December 2007
    brownie said:

Kijk eens in de linkjes onder dit bericht. Daar kan je meeste tankplaatsen in Belgie en Frankrijk vinden. Voor de duitsen bestaat al een kaart, http://www.rerorust.com/db/l/10.html

Daar had ik al eens gekeken maar die is niet af. http://www.oliomobile.org/english/index.php?option=com_wrapper&Itemid=58
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Marc,

Super! Hier heb je wat aan, bedankt.

Ik zal toch naar DL uit moeten wijken om aan ppo te komen.

Tim
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited December 2007
    Hoi Marc,

Geweldig idee. Ik mis alleen de pomp bij de 'Oostwaardhoeve' tussen Slootdorp en Wieringerwaard. De enige in de kop van Noord-Holland voor zover ik weet.

Succes,

Douwe.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited December 2007
    Goed initiatief Nighty
    Niek
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited December 2007
    Complimenten voor het initiatief, maar houd er rekening mee dat in Nederland niet alle leveranciers willen leveren.

Openingstijden vermelden is mooi maar de pomp blijft voor ons, particuliere stokers, dicht...helaas....
    edited December 2007
    Pjotr: In Noord-Nederland willen/kunnen Solar-oil en Delta-Oil niet leveren....

Ik mag niet in andere delen van Nl komen dus weet niet hoe de situatie daar is.... :o
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Sinnefjild: Ik had begrepen (weet zeker) dat de gemeente met de douane ging overleggen. Ik heb beiden vlak voor dat overleg gesproken. Is dat overleg niet goed afgelopen?
    edited December 2007
    Ruud: zie PB
  • HQRacingHQRacing PPO Burner
    edited January 2008
    Heb je de pompen in duitsland al in een uploadabel gps (garmin) bestand staan?
    Zoniet dan maak ik het eventueel zelf met poi edit.
  • marcnagtegaal PPO Newbie
    edited July 2008
    Goh ik was mijn melding vergeten op dit forum.
    Als jullie van tankstations weten in bijvoorbeeld frankrijk dan hoor ik dat graag zodat ik ze kan toevoegen.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Gevonden !

Niet ter concurrentie hoor, maar ik kwam bij de voorbereiding van onze vakantie deze site tegen:

Oliomap

Voor tankstations in Duitsland is deze link erg geschikt!

Pflanzenöltankstellen Deutschland - -> -> Bias

Keep up the good work!
Sign In or Register to comment.