Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)
euh ben ik de enige die dat gemerkt heeft of lees ik eroverheen??
vandaag gezien dat de blijvend in prijs verlaagde AH ZBO voortaan 69!! :shock: cent is.
Weet iemand vanaf wanneer dit al is en wat de reden van de bijna 50% stijging is? misschien eens vanuit PPO.nu om opheldering vragen?
nu zullen de andere winkels ook wel gaan stijgen grrr....lag voor de hand als in duitsland en belgie de ZBO al tijden boven de 80 cent zit.
Comments
Ik betaal, net effe over de provinciegrens in Zuid-holland nog steeds 48 eurocent !. Het (PPO) leven is dus niet beter in het Brabantse land.
Gr. Ingmar
koudgeperste koolzaadolie in flesjes van een halve liter;
6.5 ero per liter!!
zou ik me van markt vergist hebben???
Ik vraag om de goedkoopste zonnebloemolie, die van 59 cent.
Is goed meneer staat vrijdag voor U klaar, loop ik vanavond ff door de winkel staat het nu voor 69 cent in de schappen. Het was veels te druk naar mijn zin dus ik haal mijn bestelling morgenvroeg wel af, maar de prijs is nu dus wel 10 cent gestegen!!! das ehhh een stijging van zo'n 16%....
En de vorige bestelling was OOK al 10 cent duurder dan de keer dáár weer voor, want in oktober 2006 betaalde ik nog 49 cent per liter.
Ik vraag me af of de stijging niet gewoon komt omdat de supers in de gaten hebben dat er grotere hoeveelheden worden afgenomen, voor 15 flessen in de week maakt 49 of 69 cent niet zoveel uit, maar voor 20 dozen (300 liter) per 2 maanden is het natuurlijk een leuke extra winst!
Voor 69 cent kan ik ook gewoon de Lidl inlopen en de kar volstapelen, hoef ik het niet te bestellen...
Mochten er trouwens mensen zijn die nog leuke aanbiedingen weten, ( ik kan zelf wel vaten regelen) voor hoeveelheden van zo'n 200 liter per keer dan hoor ik het graag!!!!
groetjes en een fijn weekend!!!
RoadRunner
Ingmar
was geen probleem ,.... zou vandaag of morgen kunnen komen ophalen.
0,52 cent per liter
En een zeer vriendelijk gesprek gehad met de filiaalhouder en magazijnmeester gehad. Ook de soja gaat er met minimaal 20ct verlies uit volgens hen. Maar zeggen ze, wij zijn een servicesupermarkt en dus leveren wij altijd! :D toffe lui dus 8)
Ze vroegenn zelfs, weet je zeker dat je genoeg hebt besteld.
over de lege flessen, ik heb een 1100l container, die gaat op gewicht, en dus niet op volume. no problemo dus.
Maar goed, de flessen trekken me alleen omdat de prijs zo goed is, 52ct.
Tegen de winter moet m'n apo toren af zijn, en gaat het met de flessen achteruit natuurlijk!
gr Ton
Het lijkt wel of er een tekort aan koolzaad is, hoe zou dat komen :lol:
mvg Henk
Sales list
Crude degummed rapeseed Oil (Turkey) CIF Europe
Delivery Metric Tons 5000 per maand vanaf september Price 580€
for 12 months
Crude Degummed Soybean Oil (Brazil) CIF North West Europe
Delivery Metric Tons 25000 per maand vanaf september Price 565€
for 12 months
Crude Palm Oil (Malaysia) CIF Europe
Delivery Metric Tons 35000 per maand vanaf september Price 698$
for 12 months
Snap jij hier iets van?
Maar de genetisch gemanipuleerde soja, zal altijd wel lager in prijs zijn, er is toch geen hond die dat gebruikt in z'n eten.
gr Ton
69 cent bij de Boni, in groooote getale aanwezig.
68 cent bij de super
69 cent bij de aldi
In Meppel:
52 cent bij de de Albert, maar deze zijn dagelijks op want ik koop ze op. hehehe
69 cent bij de aldi
Groet!
Jeroen
Dat is handiger, beter voor het milieu, goedkoper en legaal!
Ben net bij de C1000* geweest er stonden maar 4 flesjes Slaolie ( Sojaolie ) van € 0,52 :(
Maar heb de bedrijfsleider gesproken en voortaan houd hij 2 dozen elke week voor me vast. Hij wist alleen niet zeker of er 12 of 15 flesjes in een doos zaten ?? Weet iemand dat hier ??
Heb afgesproken dat zolang hij het kan leveren voor € 0,52 per liter.
Ik 2 dozen per week afneem tot ik evt. afzeg.
Hij vroeg niet eens wat ik ermee deed en of ik een BTW bon wou.
Groet,
Roger
Dus heb ik alle ZBO maar meegenomen :twisted: liever zbo dan sla
Groeten,
Jeroen
Dus wat leren we, de AH werkt voor de PPO met half jaar contracten. Dus bij de volgende aantrekkelijke prijs weten we alvast wanneer deze actie afloopt :wink: No wars maar acties zijn het dus.
edit: yep de slaolie is weer terug naar 69 cent, contract afgelopen.
wie weet gaat de slaolie wel weer in de aanbieding :lol: of moeten we wachten tot maart 2008 ??? voorspelling :evil:
dat betekend dus dat alleen de jumbo nog overblijft.... vanavond maar eens gauw langsrijden
maar nu........ nee meneertje dat doen we niet meer , we verliezen al 25 cent per fles , dus alleen wat in de schappen staat kunt u menemen.
Ze wringen zich in allerlij bochten om die klant toch maar binnen te halen.
goed....... probeer het nog wel ergens anders,... het stikt van de c1000 in nederland. :)
zou wel voor me bestellen, .
Werd ik vandaag terug gebeld,.... zijden ze het zelfde verhaal als in purmerend.
ik mocht wel 70 dozen bestellen, maar dan wel tegen 85 cent per liter, en er werd mij verzekerd dat ze er dan absoluut zelf niks op zouden verdienen.
nou...... gaan we maar weer naar lidl of aldi 69 cent is altijd nog goedkoper dan 1.10 voor gewone diesel.
Blijft lekker voor maar € 0,52.
Ik kon ze gisteren namelijk niet ophalen.
Iets met een nieuwe baby enz. :mozilla_sealed: ( Zie ander topic )
c1000 Steenwijk, nog steeds 52 ct/ltr
(en alles is voor bassie, hebben ze flink de pee in)
ride like hell, the finger for SHELL :twisted:
89 cent per liter geworden
Dus als je nog flessen wilt voor 52ct moet je snel zijn denk ik!
gr Ton
dyssie 8)
Groet,
Ingmar
Nog geen 89 gelukkig. Ik ben maar ff voorzichtig wat gaan inkopen ;)
En in Anna paulowna bij de C1000* de Sojaolie nog steeds € 0,52.
en nog wat andere boodschappen dus viel het niet meteen op maar toen ik de bon bekeek prijs gestegen van 69 cent naar 89 cent :twisted: :twisted: 20 cent er boven op
HJet was 5 voor 6 dus wilde morgen even terug gaan omdat ik dacht dat er een fout gemaakt was maar niet dus.
Vraag mij af kan je uit eikels olie persen die liggen hier voor het oprapen
en in Denhaag weet ik een paar hele grote.
Wel een ander merk genaamd CAP D'OR voor € 0,52 per liter zie foto hieronder.
Rijdt dit ook goed mede-stokers ? Lijkt me van wel ?
Op de achterzijde van de fles staat -->
"geproduceerd met genetisch gemodificeerde Sojabonen. Gemaakt in een fabriek waar pindanotenolie wordt verwerkt"
Groet,
Ingmar
Is toch een prijsstijging van 13,5 % !
Er is dus geen reden meer om voor soja te gaan daar de zbo ook 69ct kost daar.
Op naar de c1000 dus voor 59ct.......
Is toch ALWEER een prijsstijging van 11,6 % ! t.o.v 59 ct.
Ik ga nu voor de Goldsun ZBO voor 69 ct. bij de DEEN.
Grappige is dat de AH op dit moment voor euroshopper ZBO willekeur bestelstop heeft. De AH ZBO 1 liter is 85 cent, deze is ook in 2L verpakking te krijgen en kost dan 1,53 oftwel 77cent de liter :?