Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)
Even een vraagje aan iedereen: ik kreeg gisteren de vraag of het ook mogelijk is om zelf een database op te zetten met omgebouwde voertuigen. Dat vindt ik een mooie uitdaging, maar ik wil eigenlijk wel eens weten hoe jullie dat in gedachten hebben: hoe moet het eruit komen te zien, wat moet er allemaal in de database komen te staan etc.
Ik ben benieuwd.. :-)
Comments
Lijkt me ook zinvol als niet-aangepaste auto's in de database opgenomen kunnen worden.
Vaak is dat nuttig om te weten te komen waar de grenzen liggen in de mengverhouding diesel / PPO en tegen welke problemen men aanloopt. Geef daarvoor s.v.p. de ruimte, bijv. startgedrag zomer / startgedrag winter.
Goed idee, zo'n voertuigen databank voor PPO. :lol:
-------------------------------------------------------------------------------
Heerlijk helder......Zonnebloemolie ! (40% - HDi-2,0 is niet verslaafd)
Daarnaast heb ik nog het idee om het forum als basis voor een completere site te gebruiken, ben nu aan het uitzoeken hoe dit het beste kan.
Het is inderdaad veel werk en zal niet van de ene op de andere dag klaar zijn.
http://rapsdb.rapsinfo.de/
[enige nadeel van de site = duitstalig :D]
Als jullie interesse hebben: www.ditcms.org/index.php
Ben bereid CMS, hosting en db-bouw voor auto-referentielijst te maken als sponsoring.
Dus als sponsoring:
- gratis site
- gratis forum
- gratis auto-referentie db.
neem daarvoor contact op met Christian Dackus via www.dackus.nl
Als tip, gebruik de Cascading style sheets van phpBB hier en de look en feel zal snel op het forum lijken. Laat maar weten moest je daar hulp voor nodig hebben.
We hebben al een opzetje voor de database:
Gegevens van alle PPO-auto's van dit forum
Cheers,
Tim
We hebben al een opzetje voor de database:
Gegevens van alle PPO-auto's van dit forum
Cheers,
Tim
Hij doet het niet:cry:
Klopt. De link verwijst naar een lokatie vanuit het oude forum. Je zou hier even kunnen kijken.