Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Turbo-timer

MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
edited February 2007 in Informatie (links)
Kreeg vandaag een nieuwsbrief van Ron de Vries caraudio etc en wat schetst mijn verbazing, ze hebben de hele maand februari een alarm met ingebouwde turbo-timer in de aanbieding voor 99 euro ipv 179. Ik moest gelijk aan de 2-tankers denken, want er zit ook een extern signaal op, waarmee je ramen etc kan aansturen. Dus ook een electrische klep die terugschakelt van ppo naar diesel :)

- Auxilliary Output
Deze extra uitgang kan worden gebruikt om appart de ramen, electrisch dak of andere electronische opties van de auto te bedienen.

-Turbo Timer
Deze Turbo Timer zorgt dat met geactiveerd alarm de motor nog enkele minuten doordraait zodat de motor en dus óók de turbo gelijkmatig afkoelen.

Dit zijn de voor ppo meest belangrijke dingen. De rest van de mogelijkheden vind je hier

Comments

• Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Yo Miglowie,

Das wel duur hoor, een timertje mag tussen de 15 en 50 euro kosten.

Er is maar 1 authoriteit op het gebied van de Turbo Timer namelijk de 'Pro'.

Heeft er meerdere ingebouwd van verschillende smaakjes, ik heb geen turbo dus hoef ook niet na te koelen.
    volgens mij is het voor de APK verboden ......

Spoelen doe ik de laatste km.

Groetjes Drappie
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Mannuh,

€12,95

Conrad, al eens eerder gepost.

Cheers,
    Tim
Sign In or Register to comment.