Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

leverings problemen

jumperjumper PPO Burner
edited November 2006 in Olieen
Ik vanmorgen gebeld met de C1000. Ze kunnen geen burg ZBO meer bestellen. Nu ben ik bijna door mijn voorraad heen, en kan alleen nog ZBO bestellen die duurder is.....

Is iemand bekend met het leverings probleem bij C1000 of schuitema?

Comments

• smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2006
    jumper said:

Ik vanmorgen gebeld met de C1000. Ze kunnen geen burg ZBO meer bestellen. Nu ben ik bijna door mijn voorraad heen, en kan alleen nog ZBO bestellen die duurder is.....

Is iemand bekend met het leverings probleem bij C1000 of schuitema?

Ik heb afgelopen week 70 dozen opgehaald bij C1000, ik zie geen leveringsprobleem :D
  • udoudo Super Moderator
    edited September 2006
    Maar dat kan wel komen.
    We moeten dus naast de stuntende supermarkten ook een structerelere leverancier vinden met een redelijke prijs en een goed produkt.
  • RubenbxRubenbx PPO Addict
    edited September 2006
    OFFTOPIC:

van welk merk is de ZBO van de aldi eigenlijk?
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2006
    aop uit Izegem, net als de sunnygold van dirk en van Burg ... Is te zien aan de dopjes op de flessen, die is hetzelfde en bij sunnygold en aldi/lidl staat het er zelfs op
  • RubenbxRubenbx PPO Addict
    edited September 2006
    thx, mailtje verstuurd :lol:
    edited September 2006
    Afgelopen maandag 55 dozen opgehaald, aanstaande maandag 100 dozen ophalen :shock:
  • udoudo Super Moderator
    edited September 2006
    smul said:

Afgelopen maandag 55 dozen opgehaald, aanstaande maandag 100 dozen ophalen :shock:

Verder geen hobbies? :D :shock: :D :wink:
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2006
    Zet je dat tegenwoordig nog in het schuurtje of weer op het balkon? :P
    edited September 2006
    brownie said:

Zet je dat tegenwoordig nog in het schuurtje of weer op het balkon? :P

Ik heb een bergruimte van 10m2 geregeld op de begane grond van een appartementencomplex. Een vriend van me gebruikte deze nauwelijks, dus mag ik daar mijn ZBO stallen...
  • edited September 2006
    DELETED
    edited September 2006
    Het heeft niets met de lege flessen actie te maken. Kom maar wat liters ophalen als je in de buurt bent, en dan zeg ik je het wel.. :wink:
  • edited September 2006
    DELETED
  • Arnaud PPO Newbie
    edited October 2006
    Ik haal regelmatig ZBO bij de C1000 in Alkmaar, heb ook gemerkt dat de prijs ineens van € 0,49 p/l naar € 0,69 p/l is gegaan :shock: . Da's nou jammer. Maar gisteren alsnog voor het eerst maar wat meer dan een winkelmandje besteld: 10 dozen!
  • Martijn PPO Addict
    edited November 2006
    de jumbo in middelburg is ook een jojo... na iedere grote bestelling gaat de prijs van €0,49 weer omhoog tot €0,59 of meer. een goede verklaring voor de absurde 20% verhoging hebben ze niet. ik zeg er steeds ook duidelijk bij dat bij prijsverhoging ik de bestelling niet meeneem. dan rij ik door naar c1000 vlissingen.
    onlangs hadden ze 2 keer een leverings probleem. de eerste keer dachten ze mij te helpen door soja te leveren die ook iets duurder was. die voorraad hebben ze nog niet op... de andere keer heb ik de bestelling na 'n week gecanceled ondanks de belofte dat het binnen anderhalve dag binnen zou kunnen zijn. de c1000 maakt de "1 dag" beloften tot nu toe namelijk wel waar.
Sign In or Register to comment.