Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

relatie PPO en olieindustrie

ook jan PPO Burner
edited August 2006 in Politiek
zomaar een bedenking.
zou het toeval zijn dat landen zoals belgie en duitsland gemakkelijker taxvrijstelling toestaan dan landen zoals nederland en frankrijk
deze laatste hebben zelf een petroliumindustrie.

Comments

• browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    Dat zou best kunnen. Vooral in Nederland krijg ik zo langzamerhand het idee dat Shell regeert. Ruud S vertelde laatst nog van een hoge functionaris op milieugebied. Hij was voorheen een topman bij Shell. Ik denk dat Shell bij de regeringpartijen aardig wat ik de melk te brokkelen heeft.
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    Brownie: Ze hebben allemaal een pyjama van de Shell (of andere maatschappij). En ook een knuffeltje van het bedrijf waarmee ze slapen. De Nederlandse economie is er sterk van afhankelijk. En dat geeft ze heel veel invloed. Als Shell er iets in ziet (lees geld aan kan verdienen) dan gaat het door. Deze week draait de staatssecretaris Wijn 150 miljoen subsidie terug (windmolens ed) en tegelijkertijd wil men eenzelfde bedrag in onderzoek steken bij Shell naar de opbrengst van bepaalde zonnecellen. Maar dat is natuurlijk toeval. Ik ben veel te achterdochtig :lol: :lol:
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    moehahaha eindelijk een voordeel van belg zijn :twisted: 8) :lol:
    edited August 2006
    Zeveneens: ik weet er nog veel meer. Maar daar gaat dit forum niet over :lol:
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    [quote=Ruud S]Zeveneens: ik weet er nog veel meer. Maar daar gaat dit forum niet over :lol:

idd beetje offtopic maar wel interessant :)

Ik vraag me af, wanneer we duidelijke regelementering gaan krijgen, want momenteel heb ik het idee dat we enkel in een gedoogbeleid zitten in belgie.

Tweede vraag is op de zelfbouwer met de regelgeving gelukkig gaat zijn...
    Want anders mag het voor mij gerust bij de onduidelijke/onbestaande reglementering blijven...
    edited August 2006
    Ik denk dat in beide landen sprake is van een gedoogbeleid. De huidige wetgeving (?) is op geen enkele manier te controleren. Douane in Nederland spreekt over een grijs gebied. Heb veel contact met ze gehad.
    Heb in België niet rechtstreeks contact met de douane gehad, maar ken wel mensen die de douane daar om advies hebben gevraagd. Antwoord moet nog komen :lol:
Sign In or Register to comment.