Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Diesel = PRR

smulsmul Livin' and Breathin' PPO
edited August 2006 in Olieen
Op de weg van Luxemburg naar Rotterdam bleek mij jerrycan met diesel in de kofferbak te zijn omgevallen. Aangezien ik blijkbaar de dop niet goed had aangedraaid, is er zo'n halve liter diesel gelekt. Dit is door de mat van de kofferbak in de ruimte bij het reservewiel gelopen. Toen ik het gister schoon ging maken, begreep ik waarom al die vogels doodgaan bij een olievlek in de zee. De laatste restjes blijven overal aanzitten wanneer je het wil schoonmaken. Alles in de kofferbak moeten schoonmaken en ruim 2 uur bezig geweest. Daarna moest ik nog een 3 keer mijn handen met Jif wassen om alle troep eraf te krijgen. Zelfs de emmer had, nadat ik hem leggegooid en nauwelijks verwijderbaar residu.

En de stank elke keer in de auto....echt niet te harden. Geef mij maar een bitterballuchtje! :wink:

Daarom bestempel ik diesel als PRR : Pure Rampzalige Rotzooi.

Comments

• edited August 2006
    DELETED
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    Voordeel is dat je reseverwielbevestiging niet snel doorrot. :D
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    pjotter said:

heh eh- smul heeft ook eindelijk zn eerste flater gebiecht.
    zijn de mooie momenten dat je door stommiteit word herinnert dat je een rasechte ppo er bent. alle dagen weer bij t instappen.

deze kan volgens mij gelijk in de rij -overige discussie- hoe groter de flater smul.

Aangezien ik pas sinds januari op PPO rij, dacht ik door van jullie flaters te leren; zelf flatervrij te blijven... :wink:
  • edited August 2006
    DELETED
  • Henk THenk T PPO Burner
    edited August 2006
    Ik gebruik meestal dreft om te ontvetten, werkt goed en soms krijg je er zelfs citroen geur voor terug :wink:

mvg Henk
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    Wie gaat er nu ook zwemmen in een olievlek?
  • BrajoBrajo PPO Burner
    edited August 2006
    Zet een open bakje met losse koffie in je auto, dan gaat de lucht vanzelf weg

Groeten van Douwe Egberts!!!!
  • edited August 2006
    DELETED
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    Beste Smul,

Het overkomt de beste ook ...
    Wel lache als je er ook voor uitkomt vind ik.
    Goed nieuws !
    Diesel lucht verdwijnt uiteindelijk, PPO bijna niet !!

Diesel is gemakkelijk schoon te maken en met die PPO heb ik oorlog.

Succes met je volgende Opeltje .. hehe

Groet
    Drappie
  • pieter PPO Master
    edited August 2006
    Brajo said:

Zet een open bakje met losse koffie in je auto, dan gaat de lucht vanzelf weg

Groeten van Douwe Egberts!!!!

Koekje derbij???
Sign In or Register to comment.