Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ZBO duurder?

udoudo Super Moderator
edited August 2006 in Olieen
Dag,

Ik zag vanochtend dat de lokale Super (Gorinchem...) de ZBO van 49 cent nu voor 69 (!) in de schappen heeft.
(net geprijsd als bij de Aldi)
Wat nu te doen?
Een bron van goedkopere ZBO voor meer richting 49 cent per liter?
Eventueel een iets grotere verpakking?

Udo

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    edited July 2006
    Udo,
    Zoek een goedkopere super of stap over op VWO.
    Niek
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    :wink:

APO rulezzzzzzzz !!
  • udoudo Super Moderator
    edited July 2006
    Werkt dat even goed in een niet verbouwde Corsa C met Y17DTL motor?
    edited July 2006
    Udo,

Voor het rijden op afgewerkte planten olie is een voorverwarming vereist.

:wink:
    edited July 2006
    Drappo,

Niet helemaal juist. Je kunt ook bijmengen met diesel. Ik heb twee klanten die bijmengen (zomers tot 40 %). Nog geen problemen gehad.

Niek
  • jumperjumper PPO Burner
    edited July 2006
    Ik ben net terug van Jumbo, daar is de ZBO het voordeligste.
  • §teven§teven PPO Burner
    edited July 2006
    Laatst bij de Hoogvliet was de ZBO van Goldsun in de aanbieding: € 0,48 / liter. Normaal kost die € 0,49 / liter. Wat een aanbieding! :? Misschien is het nu ook daar duurder geworden na de aanbieding.
  • BurnieBurnie PPO Burner
    edited July 2006
    Nou zelf gebruikte ik altijd de slaolie van de plusmarkt maar die had regelmatig leverings problemen. Overgestapt naar de Jumbo daar kost de slaolie ook 0,59. Per toeval vorige week bij de C1000 geweest en zie daar standaard de zonnebloem voor 0,49 dus meteen de nodige dozen besteld.
    En het is altijd wel weer wat dat je spaart. Werd wel gelijk al een hint gegeven van de vakkenvuller u heeft zeker een diesel he. Want dat spul verkopen we hier met de kisten.
    edited July 2006
    Niek said:

Drappo,

Niet helemaal juist. Je kunt ook bijmengen met diesel. Ik heb twee klanten die bijmengen (zomers tot 40 %). Nog geen problemen gehad.

Niek

Hee Niek,

Een echte APPO ér rijdt puur toch ?

Over mixers en mengers laat ik me niet uit vandaag ...

Groet

Drappie
  • §teven§teven PPO Burner
    edited July 2006
    Nou, de aanbieding bij de Hoogvliet hier geldt nog steeds, dus ZBO Goldsun voor € 0,48 / liter.
  • stoterstangen90stoterstangen90 PPO Burner
    edited July 2006
    [quote=§teven]Nou, de aanbieding bij de Hoogvliet hier geldt nog steeds, dus ZBO Goldsun voor € 0,48 / liter.bij ons al maanden voor 48ct.

en ah is ook nogsteeds 49ct Hoef ik de auto niet eens voor te starten om het op te halen. Tegenwoordig wel gewoon 15 flessen per keer, mee met de dagelijkse boodschappen.
    Nog geen filiaalmanager op mijn nek gehad hier.
  • udoudo Super Moderator
    edited August 2006
    Ik zal de AH hier eens proberen en vraag na in NH-noord.
    Wie had er duitse bonnetjes voor mij?
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    Udo: was vanmiddag meeting in Nederland met bekende Duitsers. Er komen bonnetjes aan :lol:
  • edited August 2006
    DELETED
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2006
    Oei Oei, misschien dan nog maar is bij al mijn C1000-leveranciers 10 dozen bestellen :P Heb ik toch weer 50 dozen in huis. Ik keek voor de grap is naar de houdbaarheidsdatum, ergens eind 2007. Dan zijn ze beslist wel leeg :)
  • FordKrokus PPO Wannabe
    edited August 2006
    Al die supers zien aan de bonnetjes precies wat je koopt,
    Dit wordt helemaal geanalyseerd en de marketingstrategie er op aangepast.
    Als je je boodschappen aanvult met een paar dozen ZBO, dan weten ze dat dus, geen probleem.

Als je alleen de ZBO komt scoren, weten ze dat ook, de marges op ZBO van 49 cent zijn erg klein.

Ik ben van de Edah naar de C1000 gegaan vanwege de ZBO, als ze de prijs verhogen, dan ben ik weer weg.

Als iedere ZBO stoker dat doet, zullen ze de olie-prijs gebruiken als marketinginstrument en de prijs laaghouden.

Mijn advies:
    haal naast de olie ook je boodschappen bij de goedkoopste aanbieder, whoever that might be.
  • edited August 2006
    DELETED
  • pieter PPO Master
    edited August 2006
    Wat kun jij toch knap analyseren Pjotter, niet alleen de winkelchef heeft gelijk maar jij ook (Wat was je vorige baan :wink: )
  • edited August 2006
    DELETED
  • pieter PPO Master
    edited August 2006
    Je moet ook niet meewerken maar gewoon werken :wink:
  • edited August 2006
    DELETED
    edited August 2006
    Pietermannen,
    er is in Drenthe vast wel een kroeg waar jullie gezellig verder kunnen kletsen.
    Niek
Sign In or Register to comment.