Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

kleinere ICB?

udoudo Super Moderator
edited July 2006 in Olieen
Hoi,

Zijn er ook kleinere ICB's te leveren?
Ik zou zo'n ding graag op mijn terras (op 1 hoog) afgeleverd krijgen, dat tankt misschien makkelijk als er een kraantje aan de zijkant op kan?

Een kubieke meter is wellicht te zwaar voor mijn terras, vandaar de vraag een kleinere hoeveelheid (of meerdere kleine vaten) en de tankmogelijkheden vanwege de opstelling op 1 hoog.
De auto kan onder het terras gezet worden zodat er wellicht eenvoudig getankt kan worden.

Wat zijn de onmogelijkheen?

Comments

• TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    udo said:

Hoi,

Ik zou zo'n ding graag op mijn terras (op 1 hoog) afgeleverd krijgen, dat tankt misschien makkelijk als er een kraantje aan de zijkant op kan?

Een kubieke meter is wellicht te zwaar voor mijn terras, vandaar de vraag een kleinere hoeveelheid (of meerdere kleine vaten) en de tankmogelijkheden vanwege de opstelling op 1 hoog.
    De auto kan onder het terras gezet worden zodat er wellicht eenvoudig getankt kan worden.

zo'n blauw vat van 200L...?
  • udoudo Super Moderator
    edited July 2006
    Zeveneens said:

udo said:

Wat zijn de onmogelijkheden?

zo'n blauw vat van 200L...?
    Dat is bruikbaar denk ik.
    Wie/wat levert zoiets?
    Ik heb geen haast maar met de recente bevindingen in het Techniek-deel wordt het allemaal wat meer mogelijk.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited July 2006
    Udo,

Er is de wereld aan vaten. IBC containers van 600 liter (xoek via marktplaats), maar ook plastic vaten van 40 tot 200 liter. Makkelijker is een stalen olievat (208 liter). Daar kun je zo een kraantje met een 3/4 aansluiting op schroeven.
    Ga na de dichtsbijzinde garage en vraag een olievat. Kosten ?? meestal iets voor de fooienpot van de garage.

Niek
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    Of zoek een tuinder op, die hebben ook wel vaker vaten of zo staan.
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    bij HUBO verkopen ze regenton met voet, deksel en kraantje van 200l.
    Prijs was niet veel, en is echt zeeeer handig.
    Goede kwaliteit, en volledig dicht met deksel.
    Kraantje was ook inbegrepen.
    Ziet eruit als regenton, dus valt ook niet op op een terras.

Groeten,
    Nero
  • Bart PPO Burner
    edited July 2006
    DAAR had ik nou helemaal niet aan gedacht :idea: :lol: Simpel maar effectief! I like it.. :wink:
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    udo said:

Hoi,

Als je je tank op 1 hoog zet, heb je wel mooi druk om op vrije val te laden, let je wel op dat je op tijd je slang dichtzet, want ik denk dat het vrij hard je tank in buldert als je een lekkere diameter slang neemt. (denk je ook aan het beluchten??)
  • EdEd PPO Burner
    edited July 2006
    nero said:

bij HUBO verkopen ze regenton met voet, deksel en kraantje van 200l.

Hehehehe,

En de buren maar denken dat je auto op regenwater loopt :lol: :lol: .

Ed :idea:
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    hier zag ik een tijdje geleden op www.kapaza.be van die blauwe tonnen in allerhande maten voor bijna nix...

220L => 11€

kleiner = goedkoper

ik had dus al een fijn idee voor m'n nieuwe brandstoftanks :)
  • udoudo Super Moderator
    edited July 2006
    Dank voor de tips. Ik zit nu vooral met de vulling van de tank/ton. De lokale super heeft de prijs omhoog gedaan.
Sign In or Register to comment.