Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ZBO grote verpakking + minder dan 0.99

berre PPO Burner
edited July 2006 in Olieen
Ik ben op zoek naar gebruiksklare zonnebloemolie verpakt in 5 lieter of meer en aan een iets mindere prijs dan die van lidl, namelijk 99 cent. Tis allemaal wel leuk om op zonnebloemolie te rijden maar hte wordt natuurlijk nog veel beter als het me minder kost. Zo kan ik ook iets bijeensparen om tegen de winter mss een kleine aanpassing aan men motor te doen zodat ik ook in de winter erop kan rijden. Nog wel een puntje, ik woon in belgie in provincie Antwerpen dus snel snel naar Nederland en terug zit er ook ni meteen in. Alvast erg bedankt!

MVG

Comments

• BurnIt PPO Master
    edited July 2006
    met 99 cent zet de besparing niet zoveel zoden aan de dijk.

wat kost de normale zbo en diesel eigenlijk in belgie?
  • RubenbxRubenbx PPO Addict
    edited July 2006
    diesel doet hier rond de euro.
    0.998 waar ik naar school ga maar hier is het goedkoopste 1.020 ofzo, en dat is dan nog in NL :wink: (woon tegen de grens)

PPO is zelfde als in NL denk ik(aldi,...)
  • stoterstangen90stoterstangen90 PPO Burner
    edited July 2006
    Rubenbx said:

diesel doet hier rond de euro.
    0.998 waar ik naar school ga maar hier is het goedkoopste 1.020 ofzo, en dat is dan nog in NL :wink: (woon tegen de grens)

PPO is zelfde als in NL denk ik(aldi,...)

48 of 49 cent?
    edited July 2006
    ik zal eens bij de aldi stoppen :wink:
  • stoterstangen90stoterstangen90 PPO Burner
    edited July 2006
    Rubenbx said:

ik zal eens bij de aldi stoppen :wink:

aldi is bij ons duurder.
    edited July 2006
    zou het niet weten...

Ik ga binnenkort ook eens langs Makro, is zien wat ie daar doet.
    Dat zijn toch al iets grotere verpakkingen :)
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    Ik rij over 2 weken weer naar Zwitserland. Wanneer iemand van jullie op het traject Breda - Antwerpen - Brussel - Luxemburg woont, kan ik wel ongeveer 100 liter ZBO meenemen. De ZBO die ik inkoop kost 49 cent per liter. Het liefste afspreken op een parkeerplaats op die route langs de snelweg.
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    berre said:

Ik ben op zoek naar gebruiksklare zonnebloemolie verpakt in 5 lieter of meer en aan een iets mindere prijs dan die van lidl, namelijk 99 cent. Tis allemaal wel leuk om op zonnebloemolie te rijden maar hte wordt natuurlijk nog veel beter als het me minder kost. Zo kan ik ook iets bijeensparen om tegen de winter mss een kleine aanpassing aan men motor te doen zodat ik ook in de winter erop kan rijden. Nog wel een puntje, ik woon in belgie in provincie Antwerpen dus snel snel naar Nederland en terug zit er ook ni meteen in. Alvast erg bedankt!

MVG

Op zich kan je in Nederland wel tot 50 cent/liter besparen. Ik heb vd week bijna 300 liter ingeslagen op een dag. Dat is toch al snel 150 euro, oftewel in 80/20 verhouding (mijn p205-je) 250 liter oftewel 5000 km wat je rijden kan voor het verschil. Hoezo niet interessant?? Eerst ff langsgaan om te bestellen, de dag of week erna ophalen. Kost je aan brandstof misschien 5 a 10 euro en je bent weer 5000 km onder de pannen :) Bijna elke auto kan wel 300 liter/275 kilo opladen toch??

Ik dacht dat Nederlanders zuinig waren :lol:

Ow en raar maar waar, groter dan 1 liter is prijstechnisch nauwelijks interessant. 2,79 voor 3 liter is wel beetje max. Je kan nog proberen bij een Chinese groothandel, die hebben (in NL) vaak 20 liter cans aan +/- 75ct/liter van het merk Levo uit Franeker (Frl), maar dan heb je kans van een KvK-inschrijving te moeten laten zien.
  • berre PPO Burner
    edited July 2006
    Miglowie said:

berre said:

MVG

Op zich kan je in Nederland wel tot 50 cent/liter besparen. Ik heb vd week bijna 300 liter ingeslagen op een dag. Dat is toch al snel 150 euro, oftewel in 80/20 verhouding (mijn p205-je) 250 liter oftewel 5000 km wat je rijden kan voor het verschil. Hoezo niet interessant?? Eerst ff langsgaan om te bestellen, de dag of week erna ophalen. Kost je aan brandstof misschien 5 a 10 euro en je bent weer 5000 km onder de pannen :) Bijna elke auto kan wel 300 liter/275 kilo opladen toch??

Ik dacht dat Nederlanders zuinig waren :lol:

Ow en raar maar waar, groter dan 1 liter is prijstechnisch nauwelijks interessant. 2,79 voor 3 liter is wel beetje max. Je kan nog proberen bij een Chinese groothandel, die hebben (in NL) vaak 20 liter cans aan +/- 75ct/liter van het merk Levo uit Franeker (Frl), maar dan heb je kans van een KvK-inschrijving te moeten laten zien.
    Idd, je hebt wel gelijk hoor, ik zou het geld er al snel uithalen. Ik zal het dan ook nog in de toekomst doen, en de lege flesjes meenemen voor het kinderziekenhuis, zo kunnen we ons zelf dan toch een beetje wereldverbeteraar noemen. Merci voor de reactie

Mateeeuh!
Sign In or Register to comment.