Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Aangehouden douane controle

RaafRaaf Modding Member
edited June 2006 in Wetgeving Belgie
Op de R4 (rondweg Gent) bij Wondelgem.
Brandstof controle....ik was wat benauwd of ze wat van de frituurlucht zouden zeggen, maar dat ontging (?) ze gelukkig.
Verder niets aan de hand bij de visuele controle van de brandstof kleur, het viel me op dat ze enkel camionettes aanhielden.

Mitubishi L400 1-tank 30% zbo

Comments

• smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2006
    Ik rijd erg vaak door Belgie naar Zwitserland... In Belgie kun je PPO toch gewoon bij een aantal brandstofpompen kopen? Je hebt toch niets te vrezen?

Btw, wat zijn camionettes???
  • udoudo Super Moderator
    edited June 2006
    smul said:

B.v. een Mitubishi L400?
    edited June 2006
    udo said:

smul said:

B.v. een Mitubishi L400?
    Bestelbusjes?
  • RaafRaaf Modding Member
    edited June 2006
    Yep :lol:
    Ok je kunt ppo tanken maar ik heb enkel supermartkt bonnetjes
    edited June 2006
    Raaf said:

Yep :lol:
    Ok je kunt ppo tanken maar ik heb enkel supermartkt bonnetjes

Anders ga je toch 1 keer tanken bij de PPO-pomp en hou je dat bonnetje in je auto...dan heb je helemaal niets te vrezen...dat zou ik doen als ik in Belgie woonde
    edited June 2006
    smul said:

dat zou ik doen als ik in Belgie woonde

OK ik woon op 650m van de Belgische grens maar ik ben toch echt een Hollander hoor :shock: :wink:
    edited June 2006
    Raaf said:

smul said:

dat zou ik doen als ik in Belgie woonde

OK ik woon op 650m van de Belgische grens maar ik ben toch echt een Hollander hoor :shock: :wink:
    haha oke dan, maar dan nog zou ik langs die pomp gaan :P
    edited June 2006
    Hmm tja voor zover ik weet zijn er hier in de buurt geen ppo pompen, en dan noch .... als ik een bonnetje van een maand of 2 oud in de auto heb liggen, ik weet niet of ik daar mee weg zou komen.
    Maar mischien heeft ppo bij de Belgische Douane net als in Ned. geen prioriteit, het was ze duidelijk om rode diesel te doen.
    Bovendien (ivm mijn uitlaat lucht), het was niet ver van het kruispunt Wondelgem en daar staat een Frituur 8) (met perfekte friet-stoofvlees) :wink:
Sign In or Register to comment.