Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

auto op PPO fabrieksaf

Greggy PPO Burner
edited June 2006 in Overige merken
Een collega van mij vertelde dat zijn vrouw recentelijk geïnformeerd heeft bij Saab, BMW en Volvo of ze wagens verkochten die op PPO konden rijden.

Blijkt dat ze hierop positief hebben geantwoord, maar ze konden wel geen 100% support verzekeren voor de wagen.

Ik was verwonderd dit te horen! De vrouw in kwestie had gewoon de customer service gebeld van deze bedrijven; dus niet via via.

Heeft hier nog iemand weet van dat men dit soort wagens kan leveren?

Groeten,
Greggy

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2006
    Greggy:

Ik denk niet dat het klopt. Het is net vijf uur geweest, dus ik kan het niet meer aan ze vragen. Zal het morgen even doen :lol:

Ruud
  • Bart PPO Burner
    edited June 2006
    Niuwe, af fabriek omgebouwde autos? En niemand weet er van? Lijkt me ZEER onwaarschijnlijk. :-) Vermoedelijk een misverstand geweest, wellicht dachten ze dat de vraag was of er op een klein percentage gereden kan worden of zo.
    edited June 2006
    Voor de gein gebeld met BMW. Bij hen kan het idd. Tenminste in Duitsland. Worden omgebouwd geleverd door de fabrikant. Controleer het ook nog even bij de grootste ombouwer in Duitsland.
    edited June 2006
    Het klopt achteraf niet. De service afdeling van BMW wist niet dat er verschil was tussen PPO en biodiesel. Heb het ze toch maar even uitgelegd :lol:
Sign In or Register to comment.