Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Inkoopprijzen ZBO

smulsmul Livin' and Breathin' PPO
edited June 2006 in Olieen
Vandaag even de rest van mijn voorraadje Burg ZBO opgehaald bij C1000 Zevenhuizen. Ik heb afgelopen week in totaal 450 liter daar gekocht. Echter, deze keer liep ik de eigenaar tegen het lijf....

Ik reed met een rolcontainer met 15 dozen Burg ZBO a 12 flessen per doos naar de kassa, toen ik werd aangesproken door deze man. Vervolgens vroeg hij: "ben je van plan elke week zo'n hoeveelheid af te nemen?" Ik zei vervolgens dat ik zo weer eventjes genoeg heb. Hij vroeg vervolgens: "weet je wat dit mij kost?" Ik zeg vervolgens dat je er waarschijnlijk (goudgeel) geld aan verdiend. Hij zei:"deze lading die je hier nu hebt kost mij ruim 6 euro" Ik zeg vervolgens dat hij het dan niet zo goed doet, maar in elke supermarkt kan ik voor 0,49 ct/l halen. Bovendien had ik mijn weekendboodschappen ook in mijn winkelwagentje. Hij zei vervolgens: "Schuitema bepaalt de prijzen en wij hebben het er maar mee te doen." en vervolgens liep hij weg.
(hieruit blijkt dat de inkoopprijs van C1000 rond de 53ct p/l ligt)

En vervolgens netjes afgerekend bij de kassa...en ohhh ik heb precies mijn spaarkaart voor het C1000 Boodschappen Pakket (t.w.v. 50 euro) vol!! (wat een toeval he op de laatste dag van de actie :wink: ) Joepie! Dus die kon ik ook gelijk meenemen :lol:

Met de afgeladen Corsa vervolgens teruggereden naar Rotterdam met de gehele weg een glimlach. (overigens had ik niet meer mee kunnen nemen, de Corsa sleepte zich bijna over de weg)

Comments

• edited June 2006
    DELETED
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2006
    pjotter said:

dat zeg ik- ze zijn sinterklaas,

dan heb ie toch al een flinke partij gescoord smul.
    mag je wel stevig aanknijpen met die flesjes, want de actie gaat tot begin volgende maand dacht ik

grtn .en sucses.

Aangezien ik mix met diesel kan ik hiermee ruim 20.000 kilometer mee rijden. Dat is genoeg tot het einde van dit jaar denk ik...
  • edited June 2006
    DELETED
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2006
    pjotter said:

ik doelde meer op de lege flessen actie voor de kids.

maar k neem aan dat je wel flink wat kanisters of misschien wel een ibc container hebt gecharterd.??.

k ben benieuwd. grtn

Ja, ik ben flink aan het verzamelen voor de kids. Heb jij je flessen al bij Drappo gebracht of kom je rechtstreeks naar Rotterdam?
Sign In or Register to comment.