Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

retour naar brandstof filter volvo 850 tdi (VWAUDI 2.4MOTOR)

maartenolierook PPO Newbie
edited April 2006 in Overige merken
HOI PPO KNUTSELAARS HEB EEN W.W TUSSEN FILTER EN POMP GEPLAATST (BUIS IN BUIS).EN HEB OVERDRUKVENTIELTJE UIT DE BRANDSTOFFILTER GEHAALD ,KOGELTJE MET VEERTJE,DIT ZIT OP DE FILTER NAAR DE RETOUR VAN DE TANK; ZODAT DE OPGEWARMDE OLIE TERUG IN DE FILTER EN METEEN RETOUR NAAR DE POMP STROOMT.
ZODOENDE IS DE FILTER SNEL OPGEWARMD EN PAKT STEEDS EEN KLEIN BEETJE KOUDE BRANDSTOF UIT DE AANVOER VAN DE TANK WAT
DAN DIRECT MIXT MET HET GROTE VOLUME VAN DE WARME OLIE IN DE BRANDSTOFFILTER DAN IS DIT OOK METEEN GOED VLOEIBAAR!
ZIJN ER ERVARINGEN MET DEZE MANIER?
IK RIJ MET EEN MIX VAN 2/3ZBO 1/3 DIESEL GAAT PRIMA.
RUIK JE OLIEBOLLEN IN APRIL MAARTEN STOOKT WAT HIJ WIL.

Comments

  • apktje PPO Burner
    edited April 2006
    Beste Maarten,
    Er zijn meer mensen met een dergelijk systeem. Het enige risico wat jij loopt is, dat je systeem niet ontlucht. Dit is een kwestie van testen. Met name met starten geeft lucht in het systeem problemen. Mocht het problemen geven dan kun je of een ontluchter ertussen plaatsen, of je retour al dan niet automatisch laten schakelen.


    Groet APKtje


    Waar gehakt wordt, lekt koelvloeistof (of PPO!!)
  • edited April 2006
    DELETED
  • BurnIt PPO Master
    edited April 2006
    Volgende keer zonder CAPS :!:

    Dit leest zo waardeloos :wink:
Sign In or Register to comment.