Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Nog meer geruchten ? Part II .... :!:

Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
edited April 2006 in Olieen
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Ik heb me daar toch iets bizars gehoord in PPO land ....

Als het waar is en mijn busje zit helemaal vol dan zal ik het verklappen aan jullie..

Drappie

a.k.a.

Lord Drappo

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Comments

• Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2006
    Hallo beste PPO érs ....

Ik heb fantastisch nieuws voor ons allen ..

Het gerucht is keihard waar ...

Er is een supermarkt op verzoek van mij meegegaan in de ZBO oorlog tussen de supermarktketenen ...

€ 0.49 cent per liter Goldsun ZBO ... 12 in een doos ...

nog even geduld aub ...

Drappie a.k.a. Lord Drappo

---
    (leesbaarheidscheck door Menno -> oeps, correctie:-) )
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2006
    Dat is Jumbo, dat was toch al bekend?
    Overigens meldde Pieterbell ook al dat Dirk van den Broek ook naar 0.49 is gegaan.
    edited March 2006
    Hee Brownie !!

En er is er dus nog eentje bij gekomen en die doen ook niet moeilijk....

Drappie
    edited March 2006
    Het is de Hoogvliet ...
    Die hebben een vaste prijs ... € 0.49 ..

Ik heb het weer netjes gevraagd voor 30 doossies maar deze keer was het NEE ...

ikke nie berijppe ...

Het zal me ADHD wel zijn, maar ik ga er wel langs dat moet ie me nog een keertje in me gezicht vertellen ...

2 x wel verkopen en nu niet ..

Drappie
    edited March 2006
    Beste PPO érs,

Net even de filliaalmanager van Hoogvliet geschoffeerd, hij weigert mij voor de 3de maal een 30 tal doosjes teverkopen.

Ik zeg tegen deze meneer dat ik al eerder heb gekocht en ik nu recht heb op weer 30 dozen.
    Hij was net 3 weken aangesteld en staat mij toch irritant onbegrijpelijk aan te gapen...

Nee wij verkopen niet aan groothandel ....

Ik toon hem de 2 bonnen en ik vertel hem dat ik geen boodschap heb aan morele verhalen, elders in het land worden de voorraden alsnog weeggekocht.
    Toen de man nogmaals benadrukte dat het niet door ging heb ik hem hardop verteld dat ie vandaag een klant is kwijtgeraakt die bereid was veel euros achter te laten !! En dat de toekomst van dit filliaal er vandaag slechter op geworden is ...Zijn personeel stond er bij te kijken en alle kassarijen mochten even meegenieten !!

Ik haal vanaf nu dus ook nooit meer iets uit de Hoogvliet.

Morgen misschien even een Jumobootje stressen...

Er zit nog voor 200 km onverwerkte agressie in me ....

Drappie
    edited March 2006
    Wel een beetje rustig met zo'n nieuwe manager he. Hij zou er wel van in de stress kunnen raken. :wink:
    edited March 2006
    De vorige manager vondt het allemaal prachtig ...
    En omdat ik er zo goed werdt behandelt heb ik daar een paar kee puur alleen maar boodschappen gehaald ..

Dus voordat ik nu bij u boodschappen ga kopen wil ik weten of u bereidt bent voor mij 30 dozen neer tezetten ...

Nou dan koop ik ook geen boodschappen meer bij u ...

:wink:
    edited March 2006
    Drappie said:

De vorige manager vondt het allemaal prachtig ...
    En omdat ik er zo goed werdt behandelt heb ik daar een paar kee puur alleen maar boodschappen gehaald ..

Dus voordat ik nu bij u boodschappen ga kopen wil ik weten of u bereidt bent voor mij 30 dozen neer tezetten ...

Nou dan koop ik ook geen boodschappen meer bij u ...

:wink:

Groot gelijk!
  • edited March 2006
    DELETED
  • pieter PPO Master
    edited March 2006
    Heeft Dirk geen website?? ik keek al even op www.dirkvanderbroek.nl maar dan krijg je heel wat anders, zat wel een adult-site tussen, mischien is het dat want PPO-en is ondertussen toch wel een volwassen gebeuren :lol:
  • edited March 2006
    DELETED
  • mennomenno Webmaster
    edited March 2006
    pieter said:

Heeft Dirk geen website?? ik keek al even op www.dirkvanderbroek.nl maar dan krijg je heel wat anders, zat wel een adult-site tussen, mischien is het dat want PPO-en is ondertussen toch wel een volwassen gebeuren :lol:

http://www.dirk.nl/
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2006
    Ik scoor bij Bas van der Heijden op de Goudsesingel in Rotterdam (vlakbij Oostplein) ook voor 0,49 p/l.

Daar kun je zoveel bestellen als je wilt...Ik heb 100 liter besteld, morgen ophalen.
  • RolandRoland PPO Burner
    edited March 2006
    Heeey... vergis ik me of geeft menno de aanzet voor een "smoelenboek"?
    Leuk! :P Is het mogelijk om in het profiel naast de berichten avatar ruimte voor een fototje te maken???
    edited March 2006
    Het smoelenboek is hier te vinden:

http://www.ppo.nu/viewtopic.php?t=1000
  • edited March 2006
    DELETED
  • pieter PPO Master
    edited March 2006
    Roland said:

Heeey... vergis ik me of geeft menno de aanzet voor een "smoelenboek"?
    Leuk! :P Is het mogelijk om in het profiel naast de berichten avatar ruimte voor een fototje te maken???

Dan heb je mijn kop nog niet gezien :shock:
  • jaques PPO Burner
    edited March 2006
    heren,

Vraag waar in de omgeving van Zwolle is ppo verkrijgbaar voor dat geweldige lage bedrag van 0.49ct?
  • edited March 2006
    DELETED
  • jaques PPO Burner
    edited April 2006
    hardenberg neem ik aan dat het is?
    Staat het daar standaard a 49ct in de schappen verpakt in grote 15st dozen a la de aldi.
  • edited April 2006
    DELETED
Sign In or Register to comment.