Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

DELETED

edited February 2006 in Olieen
DELETED

Comments

• Marijn van D. PPO Burner
    edited February 2006
    Zou zeker mooi zijn als dat werkt, waarover praten we dan? Een litertje euro 95 op een volle tank? (50L) ?
  • edited February 2006
    DELETED
  • Marijn van D. PPO Burner
    edited February 2006
    Goeiemorgen!
    Hmm ja, zou kunnen ik kan het helaas niet theoretisch onderbouwen.
    Je bedoeld denk ik dat die 20% benzine de kosten niet zijn omdat je 98% van de tijd toch op ppo rijdt neem ik aan?
  • edited February 2006
    DELETED
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2006
    Bij mijn bus mag ik geloof ik 30 % benzine bijmengen 'swinters tegen vlokvorming. Maar let wel dat is 30 % MAX. in zo'n ouwe roestbak als de mijne (1990). Benzine is voor in een motor met compressieverhouding 10:1 en niet voor in een dieselmotor met compressie 20:1. Voeg daarom zeker niet te veel toe want je helpt je motor naar de filist@@#$%^@.
  • edited February 2006
    DELETED
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2006
    Weten niet, maar ik denk wel dat benzine toegevoegd beter reinigt ja.
  • pieter PPO Master
    edited February 2006
    Of het reinigd weet ik niet maar sinds de vorst (vorst ?, welke vorst!) ingetreden is is mijn tankvulling steeds 20 ltr. DINO, 20 ltr ZBO en zo'n 3 ltr. benzine en het starten en draaien van de motor is probleemloos.
    Iemand die er verstand van heeft adviseerde mij om zodra de vorstgrens bereikt wordt een paar litertjes benzine bij te mengen.
    Ik denk dat je voor het reinigen beter zo nu en dan even wat pure dino moet gaan rijden Shell V power bv.
  • edited February 2006
    DELETED
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited February 2006
    Geen motor techniek, past beter onder olieën, brandstof, mengen.

groet, Cp
Sign In or Register to comment.